Bokt.. Het is toch een unieke plek.. Bokkers bedankt..

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Deliana1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-16 22:20

Je bent een topper Nicole en je bent zo sterk, geen dank voor dit kado! Je hebt het verdiend :+:

Suelza

Re: Bokt.. Het is toch een unieke plek.. Bokkers bedankt..

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-16 22:21

Is je gegund! En wat lief zeg!!!

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-16 22:21

Duidelijk dat jij en Crème zeer aan het hart liggen bij vele mensen.
Sterkte met crème

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-16 22:22

Dat verdient natuurlijk ook een stukje uitleg vanaf de andere kant. :)) al enige tijd geleden ontstond het idee om iets te doen voor Nicole op de chat bij de cam van KoudbloedKim. Het ging zo slecht en iedereen leefde zo mee, we wilden zo graag iets proberen te betekenen en dus hebben KBK en ik samen wat zitten puzzelen en in het grootste geheim een inzameling opgezet. We hebben zoveel mogelijk mensen geprobeerd te bereiken maar konden natuurlijk niet gewoon zomaar in het topic zetten wat we van plan waren , we wilden het wel een echte verassing houden. (en er zullen dus vast nog veel meer mensen geweest zijn die mee hadden willen doen die we helaas niet allemaal hebben kunnen bereiken -O- ) Het aantal mensen dat mee wilde doen was echt overweldigend, enorm bijzonder om te zien. <3

Dus Nicole, weet dat we allemaal ontzettend meeleven met je :(:) :*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-16 22:25

Het is je gegund, Nicole!

Nicole

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-16 22:27

Murthul schreef:
Dat verdient natuurlijk ook een stukje uitleg vanaf de andere kant. :)) al enige tijd geleden ontstond het idee om iets te doen voor Nicole op de chat bij de cam van KoudbloedKim. Het ging zo slecht en iedereen leefde zo mee, we wilden zo graag iets proberen te betekenen en dus hebben KBK en ik samen wat zitten puzzelen en in het grootste geheim een inzameling opgezet. We hebben zoveel mogelijk mensen geprobeerd te bereiken maar konden natuurlijk niet gewoon zomaar in het topic zetten wat we van plan waren , we wilden het wel een echte verassing houden. (en er zullen dus vast nog veel meer mensen geweest zijn die mee hadden willen doen die we helaas niet allemaal hebben kunnen bereiken -O- ) Het aantal mensen dat mee wilde doen was echt overweldigend, enorm bijzonder om te zien. <3

Nou normaal heb ik dingen heel snel door maar van dit alles wat heb ik echt niks afgeweten <3 het is echt heel goed geheim gehouden..

Onwijs onwijs bedankt.. Ik weet gewoon echt niet wat ik moet zeggen.. Hopelijk komt niet raar over.. Ben zo blij mee..

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-16 22:28

meid het is je zo gegund, als ik het had geweten wat ik ook meegedaan want leef met je mee!
jij verdient dit niet na die verschrikkelijke brand bij jou...

Maritelisab

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-16 22:28

Het is je gegund en ik heb met alle liefde er aan mee gedaan! Voor jou en voor jouw 2 knappe dames. Dat ze maar snel weer thuis komen ❤

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-16 22:30

Nicole schreef:
Murthul schreef:
Dat verdient natuurlijk ook een stukje uitleg vanaf de andere kant. :)) al enige tijd geleden ontstond het idee om iets te doen voor Nicole op de chat bij de cam van [naam]. Het ging zo slecht en iedereen leefde zo mee, we wilden zo graag iets proberen te betekenen en dus hebben [naam] en ik samen wat zitten puzzelen en in het grootste geheim een inzameling opgezet. We hebben zoveel mogelijk mensen geprobeerd te bereiken maar konden natuurlijk niet gewoon zomaar in het topic zetten wat we van plan waren , we wilden het wel een echte verassing houden. (en er zullen dus vast nog veel meer mensen geweest zijn die mee hadden willen doen die we helaas niet allemaal hebben kunnen bereiken -O- ) Het aantal mensen dat mee wilde doen was echt overweldigend, enorm bijzonder om te zien. <3

Nou normaal heb ik dingen heel snel door maar van dit alles wat heb ik echt niks afgeweten <3 het is echt heel goed geheim gehouden..

Onwijs onwijs bedankt.. Ik weet gewoon echt niet wat ik moet zeggen.. Hopelijk komt niet raar over.. Ben zo blij mee..
Ik had je zelfs geblokkeerd, aangezien je ook een linkje had. :D

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-16 22:31

Hè Nicole,

Hier een stille meelezer van jouw topic.

Wat een ontzettend lief gebaar!!! Het is je gegund. :)

Ik hoop dat alles goedkomt met je prachtige veulen!

Anouk_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-16 22:32

Graag gedaan meid, je hebt het echt verdiend! <3

Hopelijk dat het snel beter gaat met de kleine meid!

Bopje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-16 22:32

Wat een ontzettend lief gebaar van deze bokkers ! Ik hoop dat alles goed komt.

saskiaojan

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-16 22:33

Hier is maar 1 woord voor LIEF! <3 het is je gegund.

Nicole

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-16 22:34

KoudbloedKim schreef:
Nicole schreef:

Ik had je zelfs geblokkeerd, aangezien je ook een linkje had. :D

Hahaha en ik dacht dat men link het niet meer deed _O-

kirsten4

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-16 22:35

Lieve Nicole, je hoeft ons echt niet te bedanken! Toen KBK en Murthul met dit idee kwamen wist ik gelijk: hier wil ik aan bijdragen! Ik ken je dan wel niet persoonlijk, maar wat verdien je dit!! Elke dag spiek ik even in je topic om te zien hoe het met je mooie meisje gaat! Jij verdient wel een beetje geluk nu en ik hoop dan ook met heel m'n hart dat je dat gaat krijgen!! :(:) <3

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-16 22:36

wat lief!Ik heb het niet gevolgt,maar zie in zijn hals een infuusnaald zitten?Sterkte!

kusvoorjou

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-16 22:38

Nogmaals hier ook even een berichtje, je hebt het verdient, je bent zo sterk!! Hopelijk kunnen we je zo een beetje steunen.

LCT

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-16 22:40

Graag gedaan Nicole! Je verdient het echt! Dat je je er toch zo goed moegelijk doorheen knokt. Respect hoor! Ik vind het ook zo prachtig hoe dit kan op bokt. Heel bijzonder <3

saddledancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-16 22:42

Wat een ontzettend lief gebaar! Ik lees in je topic stilletjes mee, om te zien hoe het met je meisjes gaat, en kan alleen maar beamen dat jij dit steuntje in de rug zeker weten verdiend hebt!
Wat kan bokt toch af en toe eem fijne plek zijn :j
Duimen draaien door hier, het komt vast goed!

Retjethorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-16 22:42

Wat geweldig zeg van de Bokkers hier! :D

Heel veel sterkte voor Creme, ik duim voor jullie!

Miranda95

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-16 22:48

Wauw wat super dat er zulke lieve bokkers bestaan. hopelijk wordt Creme snel beter

Icecrystal

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-16 23:07

Je hebt dit echt verdiend!
Wat zal de laatste tijd zwaar voor je zijn geweest.. Onwijs lief Murthul en KBK, dat jullie dit hebben opgezet +:)+

tandlozemum

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-16 23:09

Je hebt het echt verdiend!

Altijd open en eerlijk, iedereen mag altijd mee kijken op de cam.(stille meelezer, maar ik heb iedere dag de cam en het topic in de gaten gehouden).

Ik hoop zo dat alles snel goed komt en jullie eindelijk kunnen genieten van dit prachtige meisje! Het is jullie zo gegund!
Laatst bijgewerkt door tandlozemum op 23-04-16 23:09, in het totaal 1 keer bewerkt

_KiMbErLeY_

Oh ik wist niet dat dit gebeurd was! :oo

Maar lief van de bokkers die wel hebben meegedaan!

Shirley

Wat een mooi gebaar!

Hoop ook van ganser harte dat het goedkomt met je moppie <3