Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Murthul schreef:Dat verdient natuurlijk ook een stukje uitleg vanaf de andere kant.al enige tijd geleden ontstond het idee om iets te doen voor Nicole op de chat bij de cam van KoudbloedKim. Het ging zo slecht en iedereen leefde zo mee, we wilden zo graag iets proberen te betekenen en dus hebben KBK en ik samen wat zitten puzzelen en in het grootste geheim een inzameling opgezet. We hebben zoveel mogelijk mensen geprobeerd te bereiken maar konden natuurlijk niet gewoon zomaar in het topic zetten wat we van plan waren , we wilden het wel een echte verassing houden. (en er zullen dus vast nog veel meer mensen geweest zijn die mee hadden willen doen die we helaas niet allemaal hebben kunnen bereiken
) Het aantal mensen dat mee wilde doen was echt overweldigend, enorm bijzonder om te zien.
Dus Nicole, weet dat we allemaal ontzettend meeleven met je![]()
Nicole schreef:Ik had je zelfs geblokkeerd, aangezien je ook een linkje had.Murthul schreef:Dat verdient natuurlijk ook een stukje uitleg vanaf de andere kant.al enige tijd geleden ontstond het idee om iets te doen voor Nicole op de chat bij de cam van [naam]. Het ging zo slecht en iedereen leefde zo mee, we wilden zo graag iets proberen te betekenen en dus hebben [naam] en ik samen wat zitten puzzelen en in het grootste geheim een inzameling opgezet. We hebben zoveel mogelijk mensen geprobeerd te bereiken maar konden natuurlijk niet gewoon zomaar in het topic zetten wat we van plan waren , we wilden het wel een echte verassing houden. (en er zullen dus vast nog veel meer mensen geweest zijn die mee hadden willen doen die we helaas niet allemaal hebben kunnen bereiken
) Het aantal mensen dat mee wilde doen was echt overweldigend, enorm bijzonder om te zien.
Dus Nicole, weet dat we allemaal ontzettend meeleven met je![]()
Nou normaal heb ik dingen heel snel door maar van dit alles wat heb ik echt niks afgewetenhet is echt heel goed geheim gehouden..
Onwijs onwijs bedankt.. Ik weet gewoon echt niet wat ik moet zeggen.. Hopelijk komt niet raar over.. Ben zo blij mee..
KoudbloedKim schreef:Nicole schreef:Ik had je zelfs geblokkeerd, aangezien je ook een linkje had.
Nou normaal heb ik dingen heel snel door maar van dit alles wat heb ik echt niks afgewetenhet is echt heel goed geheim gehouden..
Onwijs onwijs bedankt.. Ik weet gewoon echt niet wat ik moet zeggen.. Hopelijk komt niet raar over.. Ben zo blij mee..