Prinses brokkenpiloot

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Hillady

Re: Prinses brokkenpiloot

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-16 20:49

Wauw. Wat een verhaal.. Diep respect. En wat een prachtige plaatje´s...

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-16 05:43

Wat een bijzonder paard is Mahlika toch. Ze kijkt op iedere "Nikki de Kerf" foto zo vrolijk, blij en mooi. Niet alleen een prinsessenpaard maar volgens mij is ze echt een beetje weg van jou. Haar blik verklapt dit een beetje zoals ze naar de camera kijkt. Deze blik is niet aan te leren, ze doen het als ze dol op je zijn en je goed in de gaten houden.

Wat een pech en ellende hebben jullie mee gemaakt de laatste maanden zeg...
hou vol en volg je gevoel.
Mahlika haar lichaam is misschien dan erg gevoelig en kwetsbaar maar haar karakter slaat er door heen.
Ik denk dat ze volledig op jou vertrouwd en straks echte wonderen kan laten zien.

Succes en hou ons op de hoogte!

Jaya

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-16 08:57

Wauw
Foto 6 is net een sprookje <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-16 12:58

Ja ze heeft ook de perfecte sprookjesuitstraling <3 Bedankt alledrie!
Devica wat een superlieve reactie, dat betekent veel voor me! Je beschrijft het precies zoals ik het vaak voel, dat ze me echt in de gaten houdt. En inderdaad haar sterke karakter.. Waarmee ze me zo ontzettend veel heeft geleerd al en door zoveel pech heen is gekomen! Bedankt voor je mooie woorden :+:

Laura01234

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-16 14:25

wat een prachtige merrie, echt hele mooie foto's! ze is inderdaad echt een model!

SensaHorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-16 15:08

Ach wat een pech weer! :(
Hoop dat het weer helemaal goed komt met haar!
Ik vind haar ook echt sprookjesachtig! <3 En jij hebt weer super mooie foto's gemaakt, Nikki! :j *D

Eline91

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-16 16:49

Heel erg gaaf dier! Hopelijk herstelt ze goed!

paulinebes

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-16 17:03

Natuurijk zijn we niet anders van je gewend, maar prachtige foto's weer van een heel bijzonder, lief en mooi paardje. Ik duim heel hard dat ze snel de kudde in mag..want daar wordt ze ook extra blij van volgens mij.. en wij ook ;)

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-16 17:16

Jeetje nikki, je prinsesje maakt er wel een potje van! Ik ben echt verliefd op haar verschijning en hoop dat ik een keer de eer zal hebben haar te ontmoeten. Voor nu voor alsnog heel veel beterschap! <3

cindybijl

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-16 17:46

wow Nikki, wat een vervelende berichten, ondanks de prachtige foto's die je weer van haar hebt gemaakt waarop niks te zien is.
de band tussen jou en Mahlika is zo duidelijk te zien op de foto's, het spat er echt vanaf!
Ik weet een klein beetje hoe haar karakter is, en dat jij al zo ver bent gekomen met haar is heel bijzonder.

Heel veel sterkte, maar met jou als maatje moet dat wel goed komen.
Knuffel voor jullie allebei.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-16 19:04

Aah bedankt weer allemaal! Katja, altijd welkom he mocht je ooit eens in deze buurt zijn :)
Cindy, bedankt, lief van je! Het is ook geweldig om te merken hoe ze veranderd is, hoe ze zoveel zachter is geworden. Als ik soms terugdenk aan hoe ze was (en hoe ze overigens met veel pijn, zoals vlak na de operatie, weer even is geweest) dan is het onvoorstelbaar wat een zachtaardig karakter daar onder verscholen zat <3 Bedankt!

LiVetime

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-16 19:42

Wow, Nikki...wat een verhaal!
Ik mis je prachtige updates ook op FB, maar dacht dat je vast erg druk was. Dat ben je dus ook, maar ik dacht met leuke dingen :+
Alle goeds gewenst! {:}

Anniek22

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-16 21:18

Wow! Wat een prachtige foto's van een hele knappe dame zeg! En wat een verhaal ernaast.. diepe respect en heel veel succes!

Aileen_Noël

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-16 21:19

Ze is echt een beauty , heb haar vorig jaar nog vervoerd. Is dit na alle akkefietjes of ervoor geweest? Wat een ellende :(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-16 19:30

Bedankt allemaal! Jaa Esther haha, druk met óók leuke dingen was ik, en ook wat minder leuke :+ Bedankt!
Aileen, klopt, jij hebt haar twee keer vervoerd toch? :) Dat was de eerst keer na een ander akkefietje, toen ze getrapt was en tot op het bot toe open lag, spier gescheurd en moest gehecht, etc. Dat is toen goed gekomen gelukkig, en pas later hebben we dit weer gekregen :+ Never a dull moment.

Vandaag stond ze op drie benen... hoefzweer. %)

LiVetime

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-16 19:36

Och, ja dat ontbrak er nog aan... Hopelijk heb je straks voor de komende 20 jaar alles gehad :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-16 15:36

Haha ja, ik weet niet welke spiegel dit paard ooit gebroken heeft, maar die 7 jaar ongeluk zitten er hopelijk bijna op nu :+

Hoefzweer zat te diep om uit te snijden. Ze was erg zielig, stond op drie benen, wilde amper naar haar eten toe lopen. Geweekt en met animalintex geprobeerd al wat te helpen en gisterochtend uitgebroken aan de kroonrand. Maar helaas het been alleen maar meer opgelopen sinds dien ondanks schoonmaken, weken en koelen. Echt een enorm been tot aan boven het spronggewricht. Ze heeft nu ontstekingsremmer ingespoten gekregen en voor de komende dagen metacam. Dan hoop ik toch dat het gauw beter is. Ze had eigenlijk de klinische controle van het geopereerde been zeer binnenkort maar dat moet nu wachten tot ze weer hier van af is....

RianneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-16 16:08

Oh wat een prachtige foto's weer! <3

Maar wat een pech hebben jullie zeg! Je bent wel een gouden baasje zo, maar het zou jullie ook gegund zijn om eens niet brokken te hebben :(:) Arme Malika.
Ik hoop dat d'r opgelopen been snel afzakt en het allemaal wat mee zal vallen. Zou inderdaad ook vervelend zijn om een onderzoek af te moeten zeggen omdat het andere been niet mee werkt.

Sarah_Fons

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-16 16:15

Prachtig paard! Hopelijk komt alles goed met haar en heeft ze in de toekomst wat meer geluk #)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-16 07:48

Bedankt!
Dankjewel Rianne <3 Lief! Ja joh ik hoop echt dat er eens een tijd van wat meer zorgeloos genieten van en voor Mahlika komt. En haha ja die afspraak... die is al afgezegd. Dierenarts schat in 1,5 tot 2 weken later hem maar inplannen, zodat dit echt genezen is, anders valt er geen eerlijk beeld te geven ^)