Knap verhaal! En top dat je deze ruiter deze mooie kans geeft! Geniet van alles wat op je pad komt! Het lijkt mij een super leuke ervaring om mee te maken. Een win, win situatie zo te lezen!
Ga je ook mee als groom naar de Paralympische spelen?
Wat enorm gaaf zeg! En wat geweldig dat je te paard zo weinig van de handicaps ziet, echt respect voor de ruiters en natuurlijk voor de paarden! Toen ik verderop las wat de beperkingen waren viel mijn mond echt even open.
wat een avontuur, gaaf hoor! wat voor ras is Waakhond Charlotte? Ze lijkt heel erg op mijn pup
Orsje
Geplaatst: 17-04-16 19:25
Wauw, ik heb nicole en Philippa al vaker in actie mogen zien en op de foto gezet tijdens clinics. Echt heel knap inderdaad wat hun met de paarden toch kunnen laten zien!
Bayazo
Geplaatst: 17-04-16 19:40
Wat leuk om te lezen !
Ik was ook in Deauville ! Ik ben 1 van de Nederlandse stewards.
We zijn elkaar meerdere keren tegen gekomen, herken je van de foto !
Chapeau voor jou Nathalie! Jij bent wel de persoon die Don zo fijn heeft klaargemaakt zodat Shani ermee kan wegrijden én super presteren op wedstrijd. Dat verdient ook een dikke proficiat.
Ik vind deze paredressuur heel bijzonder en ben blij dat we via Chris op regionale wedstrijden regelmatig in contact komen met pararuiters. Philippa heb ik vaak zien rijden en volgens mij James ook.
Rijden zij met stang en trens? Dat kan ik niet goed zien.