Heel veel plezier nog samen!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Purrrfection schreef:Wat een ontzettend mooi verhaal zeg! Ik ben blij dat jullie elkaar zo hebben gevonden en wauw wat is zij een knap paard! Veel veilige kilometers voor jullie!
Wat zijn je ambities met haar? Wil je gewoon lekker recreatief rijden of ook wedstrijden?
grijzemuis schreef:Wat fijn! Ik vraag me af hoeveel haar gevonden hebt, omdat je maar zo weinig informatie had. Heel leuk dat ze nu van jou is. Veel plezier samen
LisaaSophie schreef:grijzemuis schreef:Wat fijn! Ik vraag me af hoeveel haar gevonden hebt, omdat je maar zo weinig informatie had. Heel leuk dat ze nu van jou is. Veel plezier samen
Intikken wat ik wist en alle 10000 advertenties en sites bekijken met bruine merries uit 2005, die Z hebben gelopen. En op een dag stond ze er tussen.
grijzemuis schreef:LisaaSophie schreef:
Intikken wat ik wist en alle 10000 advertenties en sites bekijken met bruine merries uit 2005, die Z hebben gelopen. En op een dag stond ze er tussen.
Wow wat mooi! Ik denk altijd dat het dan zo heeft moeten zijn dat je elkaar weer vindt. Echt heel leuk voor jullie