Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Roos_M schreef:Heel knap van je. Wat super dat je een goede bijrijder hebt. Zijzelf beleeft zeker ook veel plezier aan Fie?
Gelukkig maar!
Maar dan besef ik me weer hoeveel ze eigenlijk voor mij heeft gedaan en nogsteeds doet! En dan schaam ik me dat ik zo heb gebaald
want ze heeft me zo vaak gevraagd / gezegd om er zelf weer lekker op te stappen! Maar ik durfde 9/10 x niet. En ze is ook echt zo trots als ik het wel doe, en vooral de afgelopen keer.. Ze zei al "hier heb ik het ook al die tijd voor gedaan, om jou weer op je eigen paard te krijgen!" 
Ben ook echt ontzettend trots. Cavaliere schreef:Hey!
Ik ben een van de twee mogelijke kopers toen, en ik wil eigenlijk vooral zeggen dat ik het enorm leuk vind om te zien dat het weer zo goed gaat tussen jullie! Het is maar goed dat het toen niet door is gegaan!
Geniet nog van hem !

Een lange zware weg gehad, en nu weer lichtpuntjes. Ik vind het knap dat je heb volgehouden en nu ook het vertrouwen weer terug aan het krijgen bent om zelf ook weer op hem te stappen en ervan te genieten!! Ga zo door
Wat een doorzettingsvermogen heb jij zeg! Denk dat de meesten allang waren afgehaakt. Super dat het je ook echt gelukt is. Het ziet er ook echt heel goed uit, heel vriendelijk en ontspannen. Paard lijkt er ook echt plezier in te hebben. Heel veel succes verder, maar dat komt vast goed! xSiep schreef:Ik heb jouw volgtopic toendertijd gevolgd en ik vroeg me vandaag ineens af hoe het nu met jullie zou gaan. Ik was jullie namen vergeten, maar na wat zoekwerk kom ik op dit topic. En wat leuk om te lezen dat het zo goed gaat!Wat een doorzettingsvermogen heb jij zeg! Denk dat de meesten allang waren afgehaakt. Super dat het je ook echt gelukt is. Het ziet er ook echt heel goed uit, heel vriendelijk en ontspannen. Paard lijkt er ook echt plezier in te hebben. Heel veel succes verder, maar dat komt vast goed!