The only way is up..

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Thesserd

Re: The only way is up..

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-16 23:09

Wat leuk dat het weer de goeie kant op gaat! En wat blijft het toch een knap peerd <3

MVasbo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-16 23:44

Wat een knap paard!

Esther_Tommy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-16 01:48

Wat fijn dat je na de diepe dalen toch het plezier weer terug krijgt.
Mede natuurlijk door de super klik tussen je paard en de bijrijder.
Soms bewandel je moeilijke paden na een flinke val maar wauw wat heb je goed doorgezet

Roos_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-16 08:11

Heel knap van je. Wat super dat je een goede bijrijder hebt. Zijzelf beleeft zeker ook veel plezier aan Fie?

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-16 09:49

Roos_M schreef:
Heel knap van je. Wat super dat je een goede bijrijder hebt. Zijzelf beleeft zeker ook veel plezier aan Fie?

Ja, ze is echt dol op hem :D Gelukkig maar!
Heb wel soms gebaald hoor, ik ben afgelopen jaar bijna elke dag alleen maar geweest om de stal te mesten, voer klaar te zetten en soms eens te longeren/grondwerken. En zij kon lekker rijden wanneer ze wilde en ik betaal haar lessen. :') Maar dan besef ik me weer hoeveel ze eigenlijk voor mij heeft gedaan en nogsteeds doet! En dan schaam ik me dat ik zo heb gebaald :)) want ze heeft me zo vaak gevraagd / gezegd om er zelf weer lekker op te stappen! Maar ik durfde 9/10 x niet. En ze is ook echt zo trots als ik het wel doe, en vooral de afgelopen keer.. Ze zei al "hier heb ik het ook al die tijd voor gedaan, om jou weer op je eigen paard te krijgen!" :+:
Zij raakt Fie nooit kwijt als het aan mij ligt :)

yvanna

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-16 10:03

ah heel mooi om te zien hoe hij is uitgegroeid!

Roos_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-16 10:36

Ah wat een lieverd zeg!! Zulke mensen tref je niet snel.

Logisch dat je baalt ervan. Maar zoals je titel zegt. Het kan alleen maar beter worden! *\o/*

Ik heb ook een F-je. Merrie wordt in juni 6 en is nu ongeveer een jaar onder het zadel. Enkele weken heel hard in het hek gevallen in de buitenbak. En dan heb je ook weer even nodig om vertrouwen te winnen en je zeker te voelen. Maar voel gewoon aan wanneer je je sterk voelt om het te doen. +:)+

laraxXxemma

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-16 11:58

Hee leuk om weer eens wat van Fiëgo te zien! Super fijn dat het zo goed voelt!

purkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-16 19:15

Heb je goed gedaan, mooi verhaal, veel plezier met dit mooie paard!
(volgens fotos zet hij rechtsachter niet in het spoor van voor maar erbuiten, als ik dat goed zie?)

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-16 21:38

Hij heeft echt een herkenbaar hoofdje, wist direct dat hij het was. Wat fijn dat jullie zoveel vooruitgang hebben geboekt samen.

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-16 21:41

Bedankt voor de leuke reacties :D Ben ook echt ontzettend trots.

Cavaliere

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-16 10:13

Hey!

Ik ben een van de twee mogelijke kopers toen, en ik wil eigenlijk vooral zeggen dat ik het enorm leuk vind om te zien dat het weer zo goed gaat tussen jullie! Het is maar goed dat het toen niet door is gegaan!

Geniet nog van hem !

Axivoca123

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-16 22:42

Wat super goed dat jullie zo ver zijn gekomen!! Ik volgde al vanaf het begin van je andere topic, echt heel leuk! Ga zo door! +:)+

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-16 07:58

Wat super om te lezen hoe het was en hoe jullie zo naar elkaar toe zijn gegroeid!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-16 08:05

Doorzetters! Wat mooi om te zien en lezen hoe jullie toch hier zijn gekomen +:)+

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-16 08:07

Cavaliere schreef:
Hey!

Ik ben een van de twee mogelijke kopers toen, en ik wil eigenlijk vooral zeggen dat ik het enorm leuk vind om te zien dat het weer zo goed gaat tussen jullie! Het is maar goed dat het toen niet door is gegaan!

Geniet nog van hem !

Ik ben ook zeker blij dat ik hem toch heb gehouden! Het is echt mijn maatje en ben nog elke dag dankbaar dat ik heb doorgezet. Hoewel hij het ergens anders ook echt wel goed had gehad hoor, dat geloof ik wel :D

Heb weer lekker op hem gereden gisteren. Gewoon echt meer dan 20 minuten lang echt serieus gereden! En dat voelde goed :):)

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-16 20:07

Wat een leuk topic :) Een lange zware weg gehad, en nu weer lichtpuntjes. Ik vind het knap dat je heb volgehouden en nu ook het vertrouwen weer terug aan het krijgen bent om zelf ook weer op hem te stappen en ervan te genieten!! Ga zo door :)

xSiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-16 16:50

Ik heb jouw volgtopic toendertijd gevolgd en ik vroeg me vandaag ineens af hoe het nu met jullie zou gaan. Ik was jullie namen vergeten, maar na wat zoekwerk kom ik op dit topic. En wat leuk om te lezen dat het zo goed gaat! :D Wat een doorzettingsvermogen heb jij zeg! Denk dat de meesten allang waren afgehaakt. Super dat het je ook echt gelukt is. Het ziet er ook echt heel goed uit, heel vriendelijk en ontspannen. Paard lijkt er ook echt plezier in te hebben. Heel veel succes verder, maar dat komt vast goed!

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-16 22:19

xSiep schreef:
Ik heb jouw volgtopic toendertijd gevolgd en ik vroeg me vandaag ineens af hoe het nu met jullie zou gaan. Ik was jullie namen vergeten, maar na wat zoekwerk kom ik op dit topic. En wat leuk om te lezen dat het zo goed gaat! :D Wat een doorzettingsvermogen heb jij zeg! Denk dat de meesten allang waren afgehaakt. Super dat het je ook echt gelukt is. Het ziet er ook echt heel goed uit, heel vriendelijk en ontspannen. Paard lijkt er ook echt plezier in te hebben. Heel veel succes verder, maar dat komt vast goed!

Wat een leuk bericht!!
Helaas wegens omstandigheden zal ik alleen verder moeten met Fie, maar dat geeft me wel een dusdanige stok achter de deur.. Dat ik vandaag maar zelf heb gereden en gegaloppeerd!!!! :oo
Zal de filmpjes in het volg-topic zetten en zodra het kan in een rij-ITP!