Zo, wat veel reacties al!
Iedereen super bedankt voor de reacties!
Ik zal niet iedereen individueel beantwoorden, maar ik zal proberen om alle gestelde vragen te beantwoorden. Er was zoiezo een vraag die vaak gesteld werd haha!
De vraag van hoe ik er terecht ben gekomen. Ik ben door vrienden hiervoor gevraagd. Zij zitten in deze wereld en toen kreeg ik de kans om dit te doen. Ik had nooit verwacht deze kans te krijgen, want ze hadden mij al vaker verteld dat er voor vrouwen te of met paard heel weinig 'jobs' (figurantenrollen) zijn. Het zijn eigenlijk altijd mannen en het is een klein wereldje. Maar de productie van deze film had ineens besloten om 2 hele grote scenes met veel mensen en paarden toe te voegen en toen hebben ze mij gevraagd. Het voelde echt als de loterij winnen!
Maar denk wel dat dit wel een once-in-a-lifetime ervaring is geweest. Dus ik zal hier nog heel lang van nagenieten.
De vraag van of ik steeds nieuwe paarden in handen kreeg. Ja, ik kreeg elke dag veel verschillende paarden in handen. En eigenlijk alle paarden waren super braaf en rustig. Sommige die het werk nog niet zo lang deden, waren iets drukker, maar ze leren het heel snel van elkaar. Ze hadden wel onderscheid in acteurs- of figurantenpaarden. De acteurspaarden kon echt iedereen op wegrijden, de figurantenpaarden waren vaak iets drukker.
De vraag hoelang we met de film zijn bezig geweest. Volgens mij hebben ze de film in zo'n 75 dagen opgenomen. Maar je hoeft niet altijd met paarden aanwezig te zijn. Ikzelf ben zo'n 15 dagen op de set en op locatie aanwezig geweest.
En ja, Chris!
In het echt is hij ook nog steeds knap!
SusanH, Wat leuk dat jij met je teckel op de set hebt mogen staan. Haha, ja, het valt met dieren niet altijd mee.
Ook paarden hebben nog wel eens een eigen willetje. Maar over het algemeen vinden ze het werk erg leuk.
En iedereen bedankt die mee wil spotten haha!
Ik ben ook heel benieuwd of ik te zien ben! De twee seconden die ik gezien heb in een van de trailers geeft nog niet zoveel hoop... Ik zit dan echt precies verstopt achter Chris...
Maar het was wel een leuk uitzicht, haha!
Maar de scene zal vast in de film wat langer zijn, dus heb nog een klein beetje hoop!