Rood met geel, geel met blauw, kleurenbom Ella

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

muis98

Re: Rood met geel, geel met blauw, kleurenbom Ella

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-16 21:03

wauw wat een leuke en vooral bijzondere fotos!! en wat een geweldig lief paard! hoef ik volgens mij niet te proberen bij die van mij tijdens het rijden O:) sowieso wel een heel leuk paard!

MaraYvette

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-16 21:07

Oblivion schreef:
Crypto schreef:
leuke fotos k vind je alleen best wel hangen aan j e teugels maar leuke fotos

Misschien kijk je dan naar wat andere foto's dan ik doe.. Het lijkt misschien wel zo, maar ik heb enkel normale druk op de teugels. Ik heb simpelweg contact met haar mond, mijn handen zijn niet te ver naar achter, waardoor ik dus niet op de teugels hang.
Ik hang iet wat achterover omdat ik het lastig vind om uit te zitten, hierbij maak ik geen gebruik van steun op de teugels. Simpelweg omdat ik dan beter niet zonder zadel kan rijden als ik dit wel zou doen en Ella dit absoluut niet accepteert, dan zou ze niet zo lopen zoals ze op de foto's doet. Toch bedankt :j

oke .. dan lijkt t idd zo denk ik

_classic

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-16 21:16

Wat een super gave foto's! En knap dat je zo zonder zadel blijft zitten.
Vind het een erg leuk en origineel idee! :D

Oblivion schreef:
Crypto schreef:
Misschien kijk je dan naar wat andere foto's dan ik doe.. Het lijkt misschien wel zo, maar ik heb enkel normale druk op de teugels. Ik heb simpelweg contact met haar mond, mijn handen zijn niet te ver naar achter, waardoor ik dus niet op de teugels hang.
Ik hang iet wat achterover omdat ik het lastig vind om uit te zitten, hierbij maak ik geen gebruik van steun op de teugels. Simpelweg omdat ik dan beter niet zonder zadel kan rijden als ik dit wel zou doen en Ella dit absoluut niet accepteert, dan zou ze niet zo lopen zoals ze op de foto's doet. Toch bedankt :j

Ik denk dat het ook zo lijkt omdat Ella op enkele foto's iets met de mond open lijkt te lopen.

Maar ach zonder zadel moet even wennen, met oefenen gaat het straks al veel beter! (Ookal ziet het er nu ook lang niet verkeerd uit hoor)

MaraYvette

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-16 21:25

@classic ik dacht t meer vanwege strak hoofd qua uitdrukking en oren ook vaak naar achter
en bijv deze http://i67.tinypic.com/zn29u9.jpg

tis geen verwijt hoor t viel me alleen op :)

edit btw niet iedere ffoto heeft dat hoor :)

Oblivion

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-16 21:44

nickert schreef:
wauw wat een leuke en vooral bijzondere fotos!! en wat een geweldig lief paard! hoef ik volgens mij niet te proberen bij die van mij tijdens het rijden O:) sowieso wel een heel leuk paard!

Dank je! Ik ben ook erg blij met haar, en oefening baart kunst! Dit was toen ik haar net had ook niet mogelijk :D

_classic schreef:
Wat een super gave foto's! En knap dat je zo zonder zadel blijft zitten.
Vind het een erg leuk en origineel idee! :D

Crypto schreef:

Ik denk dat het ook zo lijkt omdat Ella op enkele foto's iets met de mond open lijkt te lopen.

Maar ach zonder zadel moet even wennen, met oefenen gaat het straks al veel beter! (Ookal ziet het er nu ook lang niet verkeerd uit hoor)

Ja dat snap ik idd, Ella heeft de (nare) gewoonte om bijna altijd haar mond open te houden en bezig te zijn met haar hoofd. Ze wordt steeds rustiger met dat laatste, maar het open houden van haar mond blijft een ding.

Crypto schreef:
@classic ik dacht t meer vanwege strak hoofd qua uitdrukking en oren ook vaak naar achter
en bijv deze http://i67.tinypic.com/zn29u9.jpg

tis geen verwijt hoor t viel me alleen op :)

edit btw niet iedere ffoto heeft dat hoor :)

Bij die snap ik het idd nog, het lijkt misschien ook zo doordat ik met 1 hand de teugels vast houd. Maar dan nog, fijn dat je zo oplettend bent :j

Mazikeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-16 15:01

Gaaf zeg! Ik zie allen bij foto 3 een profiel van iemand haha.

Oblivion

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-16 15:25

ElJinete schreef:
Gaaf zeg! Ik zie allen bij foto 3 een profiel van iemand haha.

Ik zie het idd, die stond er eerder niet.. Grapje van Tinypic of zo iets :(