Poow vandaag 5 jaar bij ons, van baby-pluis naar kinderpony

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-16 12:55

Iejoor schreef:
Maartje1990 schreef:
Ben ik de enige die bij de topics van ts tegenwoordig denkt "nee, toch niet alweer?!" -O- De eerste was schattig... De tweede ook nog wel. Maar snap gewoon niet waarom je zo vaak topics opent ts (of op facebook paginas plaatst)

Wat een negatieve reactie, dit kan je toch ook met TS bespreken in pb? Vind het een beetje raar..

Waarom moet dat besproken worden in PB? Is niet het probleem van de TS toch dat er zulke zeurmensen op Bokt zijn. Gewoon de topics die je niet interesseren niet openen? Hoe moeilijk kan dat zijn?

Ik vind Poow (en Jesse) geweldig en wat mij betreft kun je niet genoeg topics openen. En de dag dat ik er klaar mee ben, open ik ze gewoon niet meer. Hoe makkelijk is dat? :D

xBontfire

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-16 13:01

Wat een heerlijk topic, vooral de foto dat Jesse op Poow zit met zijn blauwe helm in de sneeuw! Té schattig, die lach van hem komt zo intens over vanaf de foto! <3 (vind ik dan)

Op de reactie van Maarten1990 ga ik niet in, zonde van dit topic ik denk dat wij allemaal wel dezelfde mening hebben over deze reactie. :)*

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-16 13:10

Maartje1990 schreef:
Ben ik de enige die bij de topics van ts tegenwoordig denkt "nee, toch niet alweer?!" -O- De eerste was schattig... De tweede ook nog wel. Maar snap gewoon niet waarom je zo vaak topics opent ts (of op facebook paginas plaatst)

Waarschijnlijk ben je niet de enige die er zo over denkt, maar wel de enige die niet door kan scrollen en er hier over gaat kafferen wat overigens erg onaardig en asociaal is.
Ts mag zoveel topics openen op bokt, het is niet verboden en je bent niet verplicht er naar te kijken, forum is groot genoeg om ts te ontlopen als je dat wilt.

TS wat een leuke serie!! ik vind ze weer geweldig en nooit saai om naar te kijken. Het blijft leuk dat kleine grut! (zowel pony's als kids)

en waar heb je dat bontje vandaan onder het zadel in zo een kleine maat? dat zoek ik ook nog! :P
en ik wil ook een bokt deken :+

Daniquebyoux

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-16 13:33

Maartje1990 schreef:

Pardon? Hoezo iemand afzeiken. Waarom zou ts haar plezier en trots niet mogen delen?
Vind het nogal respectloos. So what als je het topic ziet en denkt 'oh niet weer' dan is het nog altijd aan jou om er niet nog is op te klikken!
En dan kan ik nu heel overdreven reageren maar ik vind jou reactie echt héél naar. Beetje jaloers zelfs. Beetje erg.

En ts, ik geniet wel elke keer als ik je topics zie! Smelt er heerlijk bij weg en vind het prachtig om te zien hoe jij je hobby zo kan delen met Jesse en misschien later met Tim! Als ik ooit kinderen wil hoop ik hetzelfde te mogen hebben als jou <3
Poow is ook zo'n mooi diertje en dan met zo'n lief karakter <3

skaay

Re: Poow vandaag 5 jaar bij ons, van baby-pluis naar kinderpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-16 13:37

Geweldige foto,s!

Waar heb je die leuke winterdeken vandaan?

_PatriciaH

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-16 14:26

Ik heb geen kinderen en ik wil geen kinderen en toch word ik gelukkig van al je foto's!! Zo heerlijk te zien hoe gelukkig wij maar ook die kleintjes worden van pony's of andere huisdieren.
Je ziet ze genieten en zo hoort het, ik plaats ook iedere dag foto's op facebook en denk ook echt dat mijn "vrienden" er gek van worden, maar ik word er gelukkig van dan kijken ze maar niet!

lemanthia

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-16 14:29

wat is jesse groot geworden

Channn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-16 14:30

Wat een leuke foto's weer, mooi overzicht! En kindje(s) groeien net zo hard mee zo te zien, haha!

Angela

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-16 19:33

Moderatoropmerking:
Het staat iedere bokker vrij om 1 ITP topic per week te openen. Het lijkt me dan ook niet nodig om het aantal topics van TS te bespreken. Gelieve hier dan ook niet meer op in te gaan en te reageren op de foto's zelf. Alvast bedankt!

obelix

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-16 19:45

Jeetje 5 alweer! Gefeliciteerd met poow! Dat er nog vele mooie jaren bij mogen komen,samen met de kindjes. :+:

primera

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-16 07:45

Alweer 5 jaar verder, geweldig dier :). Gefeliciteerd en hoop nog ontzettend veel jaren bij jullie gezinnetje :)

Lo91

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-16 08:05

Kijk altijd met plezier naar je foto's, en vandaag ook weer! Gouden beestje(s) heb je daar! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-16 08:31

Hoe kan ik dit topic nou gemist hebben? >;)
Mij zou je een groot plezier doen met elke week een topic met van die feelgood foto's.
Poow en Mellow zijn leuk, de beide kids zijn leuk en fotogeniek en jij bent ook gewoon leuk en no nonsens in je omgang met dat hele spul.
Gefeliciteerd met 5 jaar zwart goud. *\o/*

DonCamillo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-16 08:47

Zoals ik al eens eerder heb gepost: ik heb niets met kinderen, maar bij de topics van Jesse + Poow (en ook David + Bliksem) is mijn dag weer helemaal goed!

xdaphii

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-16 16:13

Hele leuke foto's! <3

Calice

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-16 22:16

Bedankt voor al jullie reacties en complimentjes! :) .

Poow is inderdaad haar gewicht in goud waard :+:.

Het eerste onderlinge "wedstrijdje" staat overigens op de planning :)(Jesse mag voor spek en bonen meedoen met de onderlinge wedstrijd op stal). Nu nog even kijken of hij op Poow of op Mellow wil rijden.

obelix

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-16 06:05

Wat gaaf! Dat zal ie wel spannend vinden! Ik neem aan dat er een topic komt? ;) :+:

speurneusc

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-16 06:34

Maartje1990 schreef:

kijk je toch lekker niet laat andere wel genieten dan!!!

ik heb geen kinderen, maar als ik er 1 zou hebben dan graag een kloontje van jessie, heerlijk ventje

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-16 06:56

Knappe poow!! En wat is Jesse gegroeid!!! Dat valt zo helemaal op! Ik ben en blijf fan van Jesse en poow! <3

Rinkex

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-16 07:17

Ah goed begin van mn ochtend <3

natas_joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-16 18:47

Ik had al een tijdje niet meer op bokt gezeten, wat is Jesse groot geworden :o ze blijven leuk samen :)

Evelyne

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-16 21:27

<3 <3 <3 <3 Poow <3 <3 <3 <3

Die ene foto van haar en Jesse samen dat hij op de grond zit en poow haar ogen dicht heeft :+:
Echt zo'n foto die je in de woonkamer hebt hangen!

Roweentje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-16 21:32

Die foto dat Jesse tegen Poow aanstaat (Poow met de deken op). Is echt om te smelten!! <3 <3 <3

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-16 10:31

Jaaaa Poow <3 Altijd weer leuk! :D

Super grappig dat Poow nu ook weer bij Tim zo voorzichtig lijkt te doen op de foto's, zoals ze altijd (en nu nog steeds) bij Jesse deed toen hij zo klein was _/-\o_

jokari

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-16 12:34

_PatriciaH schreef:
Ik heb geen kinderen en ik wil geen kinderen en toch word ik gelukkig van al je foto's!!

Dat heb ik nou ook zie. :) Ik vind het echt geweldig leuk om topic van Jesse met Mellow of Poow te zien. Die 2 pony's zijn hun gewicht in goud waard. :j