Maar wat een leukerd op de laatste foto's, zit een lief koppie op! En kan leuk bewegen ook! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
beatje schreef:Oeff,eerlijk gezegd schrok ik van de eerste foto's en dacht wat een mislukt dier.Gelukkig scrolde ik door en zag dat er een erg leuk paardje te voorschijn kwam !

linda2008 schreef:je met hem ook aangespannen rijden? (Of lees ik daar overheen?)
randalinpony schreef:Ik zou er vlug een scheermachine overheen halen, kans dat zijn lijntje wel meevalt dan, en eens kijken of ie nog voor de keuring opgegeven kan worden, hij is echt jummie, zeker als ie altijd zo beweegt.
kwita schreef:KimD schreef:Mag ik even een knuppel in het hoenderhok gooien? Ik vind de laatste foto veel leuker!![]()
Knappe vent!
idd, op de eerste foto's vind ik er echt niets aan vreselijk.
(ik wil niet je enthousiasme in de grond stampen, maar houd hem gewoon zo hij nu is dan is hij veel mooier)

.
. En goede luxe mini kan ik echt waarderen, maar al dat getrut aan zo'n beest hoeft van mij echt niet. Gewoon netjes toiletteren vind ik geen probleem.
ik krijg die neus nooit zo mooi zwart glimmend
toch eens proberen met scheren...
), snap dat je daar erg blij mee bent
Inderdaad de foto's uit Amerika zijn overdreven. Zoals jullie er mee om gaan met het uiterlijk is veeeel mooier
Ben benieuwt hoe de nakomelingen er uit gaan zien
Tobbes schreef:Leuke fotos. Maar lijken haast wel totaal verschillende paarden
amyz schreef:Wat een gaaf dier! Vind juist die eerste serie errug gaafik krijg die neus nooit zo mooi zwart glimmend
Ieder zn smaak gelukkig, vind die eerste foto's ècht geen porum.. Zó ontzettend nep. Heeft n.m.m. ook weinig meer met shetlanders te maken, maar in Amerika is toch bijna alles extremer dan het hoort..
essie_blue schreef:Ik ben dan een van de weinige die de eerste foto's wel rete gaaf vindtMaar mét haar is ie uiteraard ook onwijs leuk. Knapperd hoor!
meggiemeg schreef:dat filmpje wat is die beste man daar aan het doen? Wat wil hij bereiken met wat hij doet?
bigone schreef:Tobbes schreef:Leuke fotos. Maar lijken haast wel totaal verschillende paarden
Zijn het ook, die Amerikaanse foto's zijn flink geshopt, daar hebben ze een complete arabierenlook op losgelaten. Dat verkoopfilmpje vind ik pas erg, zo mager en volgens mij houden ze iets van amoniak onder zijn neus zodat hij even flink schrikt.
Dennis schreef:Het is geen Barbie-paard![]()
.
Als echte NSPS fokker zie ik hem het liefst als op de laatste foto. Al kan je daar ook zien dat het echt geen gewone shet is hoor. En goede luxe mini kan ik echt waarderen, maar al dat getrut aan zo'n beest hoeft van mij echt niet. Gewoon netjes toiletteren vind ik geen probleem.
Mijn ras echte kliko (zwaarder van type van mijn NSPSers) is bij het NMPRS ooit kampioen geweest, gewoon netjes op gewicht, gewoon geschoren, gewassen en de baan in.

amyz schreef:Wat een gaaf dier! Vind juist die eerste serie errug gaafik krijg die neus nooit zo mooi zwart glimmend
Hij mag meteen mijn merrie dekken als hij thuis staat. Ben ook echt heel benieuwd hoe hij gaat fokken. Er is wel wat interesse voor dekkingen van hem, dus hopelijk kan ik volgend jaar een aantal veulentjes van hem bewonderen 

), tijdens het showseizoen van die ranke beestjes kort in het haar, in de winter dikke haarballen 
lovexhorsess schreef:Echt een leuk paardje! Misschien een hele domme vraag; Maar kan je eigenlijk ook rijden op zulke paardjes? En dan bedoel ik natuurlijk geen volwassenen maar kleine kinderen. Of zijn ze daar niet voor gebouwd?
Evi84 schreef:Eigenlijk grappig, die laatste foto is hetzelfde paardje en toch zou ik hem daar gewoon voorbij lopen, lijkt daar teveel op een shet met al dat haar enzo en erg plomp, gewoon een van de velen.
Nah, voor mij mag hij dus liefst weer gewoon geschoren en netjes zijn, véél mooier en eleganter.
Hun bouw is heel anders.
) dan gaat het scheermachientje er over want hij moet klaargemaakt worden voor de nakeuring. Ik zal dan nog eens foto's posten

_l_amanda_l_ schreef:Gewoon een pot ponyvriendelijke schoensmeer erop ofzoIeder zn smaak gelukkig, vind die eerste foto's ècht geen porum.. Zó ontzettend nep Heeft n.m.m. ook weinig meer met shetlanders te maken, maar in Amerika is toch bijna alles extremer dan het hoort..
![]()
Maare TS, op jouw nieuw foto's is hij echt stoer! Is het ineens weer een pony, en mooi sjouwen kan hij ook nog! Veel plezier met hem![]()
Lovexhorses: erop rijden doen ze geloof ik niet, wel mennen met een elegant wagentje..

Mondy schreef:Ik wilde al stiekem vragen of de klap van de molenwiek hard was aangekomen.... dat je met zoiets thuis komt
Kom ik er daarna gelukkig achter dat het fotograferen in Amerika schijnbaar er heel anders is
Want hoe kan een Joker nou niet leuk zijn !
Prachtig manneke heb je
Bedankt