Ik vind het vooral leuk dat het eens spontane modellen zijn die zo prachtig op de foto komen. Altijd die hele speciale rassen, kleuren met poespas, ... word je op den deur ook wel beu. Vind het prachtige foto's die een natuurlijke sfeer uit stralen! Ben fan!
Neverland
Geplaatst: 15-03-16 10:58
Die hengst
Ook bij mij mag je spontaan binnen lopen voor een foto
Mariett
Blogger
Geplaatst door de TopicStarter: 15-03-16 11:12
Wauw, uitgelicht en zoveel leuke reacties! Dank jullie wel!
Wuis, ja, de foto's van Femke en Bungie zijn op mijn stal (Suwaldsterdyk) genomen. De andere twee paardjes bij een stal die twee minuten lopen vanaf mijn huis is. Daar stapte ik even langs _Alarm_wlkp dankjewel! De warmbloeden hadden allemaal wel iets speciaals, vond ik. Bikita heeft een prachtige uitstraling, Femke heeft een uitzonderlijk vriendelijke uitstraling en de laatste merrie had iets heel rustigs, en een geweldig leuke kol. Dan is het natuurlijk wel een uitdaging om juist die dingen zo goed mogelijk op de foto te zetten! Bijvoorbeeld Bungie is veel makkelijker, die hoefde alleen maar te staan en dan staat hij al geweldig op de foto. Echt een top dier!
maceooliver
Geplaatst: 15-03-16 11:59
Mooie foto's ! Persoonlijk vind ik een paard altijd mooier op een foto als er geen hoofdstel of halster om zit. Een hoofdstel maakt het paard gelijk weer anders dan wanneer hij er geen om heeft.
Whizper08
Geplaatst: 15-03-16 13:05
PRACHTIG! Wat voor apparatuur gebruik je?
Ann_Pam
Geplaatst: 15-03-16 14:34
Prachtige foto's! Black foto's zijn ook erg goed gelukt!
Dank jullie! Marceooliver, klopt hoor, maar het was voor deze foto's helaas onmogelijk om zonder hoofdstel te doen. Voor loslopende Bungie natuurlijk verder geen probleem Whizper08, een Canon 70D en een Sigma 70-200 2.8!
Jorex
Geplaatst: 15-03-16 16:22
Wow, echt prachtig, jij bent wel 1 van de weinige die even spontaan bij mij achter huis zou mogen komen om de shetjes op de foto te zetten
Hele mooie foto's! Vooral de foto's van de hengst vind ik erg mooi en die van het paard met hartje. Ik heb ook even op je site gekeken en ik vind dat je erg leuke foto's maakt
Gave foto's! Mooi hoe je relatief 'eenvoudige paarden' zo mooi weet vast te leggen. Bungie heeft natuurlijk een opvallend uiterlijk, maar de anderen vind ik er juist net zo mooi uitkomen op je foto's. Mocht je nog eens spontaan in de trein willen stappen voor een half uurtje ben je ook welkom voor 3 woeste weidepony's hoor :-p
Sidera
Geplaatst: 15-03-16 22:30
Heel mooi! Dat hengstje is echt heel tof
BELLEbeast
Geplaatst: 15-03-16 23:04
WAUW! prachtige foto's , weet je misschien het ras van die hengst? en hoe maak je eigelijk blackphoto's?
Nynkee94
Geplaatst: 16-03-16 07:17
BELLEbeast schreef:
WAUW! prachtige foto's , weet je misschien het ras van die hengst? en hoe maak je eigelijk blackphoto's?