ohjee!! hopelijk knapt die snel op! maar idd het is mega koud lopen we in onze winter jassen en paarden met dikke dekens... zo staan ze 24 uur weer zonder wij korte mouwen en korte broek... mijne heb ik ook maar weer een deken op gedaan.. het is of veel te warm naar helemaal niks meer pff
Nsky86
Geplaatst: 21-05-16 07:28
Pikeur hoe gaat het met de snotneus van je paard?
Voor mij was het ook even spannend omdat mn jonge merrie gedrag vertoonde wat niet passend was bij baar. Gister voor behandeling bij Steffi van der Laarse geweest. Daar bleek dat de boom van haar zadel gebroken was. Steffi heeft countrymill gebeld welke tijd voor ons hebben gemaakt. Eindstand: nieuw zadel en blij paard. Kom maar op ermelo
hier loopt alles op rolletjes nog pony blij met het land afgelopen week totaal niet getraind.. dus moet aan komende week snel wat veranderen hihi joki hoop dat je snel weer opknapt! echt jammer altijd voor je iets leuks gaat doen dan is het of paard of je zelf maar we blijven positief!
Hoi! Ik doe ook gezellig mee met deze 3 daagse. Mijn naam is Anneke,26 jaar en kom uit de buurt van Breda. Ik neem een merrie mee die ik momenteel ZZ Zwaar start.
Hallo allemaal, ik ga ook naar de driedaagse maar kom op zondag al, nu is er dan subtop en ook nog een voltigeweekend, dus ik hoop wel dat de boxen schoon en klaar zijn. Maandag schijnt er een brief of mail rond te gaan met de indelingen. Instructie wilde ze nog steeds niet zeggen of is niet bekend.
En ik ben niet gegaan, omdat het niet bekend was, had het op zich wel leuk gevonden, maar ga niet berg geld neertellen als ik niet weet van wie ik les ga krijgen.
Duim voor jullie dat jullie leuke instructies gaan krijgen!
Zwaantje_
Geplaatst: 27-05-16 19:19
Kajanus schreef:
En ik weet het!!!
ik wil het nu ook wel weten... ben het wachten nu wel zat pfff nog een week en dan zijn we er al... ik en niske komen ook zondag al...