Mag ik u voorstellen? Fonsje op de foto!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-04 14:22

Ook ik verwachtte een schimmel *LOL*. Lekker dier hoor, veel plezier van hem!

RockyLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-04 15:14

leuk paard!

XJuul

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-04 15:59

Van de foto's lijkt hij echt geen 1.70
Nou Steef, volgende keer even langs Pipo gaan als ze er weer op kan, wil natuurlijk wel een beetje actie zien.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-04 16:06

flair schreef:
Van de foto's lijkt hij echt geen 1.70
Nou Steef, volgende keer even langs Pipo gaan als ze er weer op kan, wil natuurlijk wel een beetje actie zien.

Steef heeft er zelf naastgestaan, hij is het toch echt wel, ik geef hem eerder nog 1.72 dan kleiner dan 1.70!

Maar goede grote paarden moeten klein lijken, en kleine paarden moeten groot lijken......dat wist je wel toch Haha! Knipoog

memiro

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-04 16:11

He hoi,
Hij is leuk hoor, ben nu even aan het spijbelen van mijn huiswerk.
Maar ben na maandag klaar, ik kom dan snel even kijken.
Hoorde op de ORUN al positieve berichten over fons en de cowboy op stal.
gr rens

XJuul

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-04 16:18

Als ik er naast zou staan zou het een reus zijn hoor, maar nu lijkt hij gewoon schattig klein Haha!

Missouri

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-04 17:09

Heej Pipo,

Leuk paard! Hij ziet er idd niet erg groot uit Schijnheilig maar hij is wel lekker breed. Leuke kop zit erop!

Natuurlijk heb ik wat te zeuren: zijn hoofd/halsverbinding vind ik wat zwaar (maar wel mooi 'open') en op de foto lijkt hij met zijn linkervoorbeen overstrekt te staan (maar dat is gezichtsbedrog denk ik Haha! ).
Volgende keer rodeofoto's he! Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-04 17:18

Missouri schreef:
Heej Pipo,

Leuk paard! Hij ziet er idd niet erg groot uit Schijnheilig maar hij is wel lekker breed. Leuke kop zit erop!

Natuurlijk heb ik wat te zeuren: zijn hoofd/halsverbinding vind ik wat zwaar (maar wel mooi 'open') en op de foto lijkt hij met zijn linkervoorbeen overstrekt te staan (maar dat is gezichtsbedrog denk ik Haha! ).
Volgende keer rodeofoto's he! Knipoog

Hoofdhalsverbinding had lichter mogen zijn, maar er zit een flink pak haar aan wat ook vertekend. Overstrekt? Neuh is gewoon het moment van de foto!

MarLottie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-04 18:33

Cooool Haha! rood,wit,blauw halster whihi Haha! Haha! Haha!

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-04 19:35

Hee nu zie ik Fonsie eindelijk!!

Nee papa mag dan wel een schimmel zijn maar dat betekent nog niet dat Fonsje ook een schimmel is toch??

Hij ziet er stoer uit!!

astridh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-04 19:53

Lekker ding hoor die Fons, hoop dat de wondjes snel genezen zodat we gauw @work foto's zullen zien

Pino24

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-04 20:02

Ik heb er ook naast gestaan en hij is echt wel 172 (als het niet groter is)! Al zou je dat inderdaad niet zeggen zo op de foto. Maar het is echt een grote stoere vent! Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-04 23:41

Ik ben eigenlijk wel blij dat het geen schimmel is Haha! Scheelt mij een hoop poetswerk Haha!

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-04 00:10

Foei Pipo... Een goed paard heeft geen kleur... Ik ben niet vies van een mooie schimmel hoor. (en ik vind poetsen nog steeds leuk)

Ben benieuwd hoe ie zich verder ontwikkeld in het rijden. Binnenkort actiefoto's???

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-04 00:14

Een topper heeft geen kleur bedoel je Annegti Haha! Alleen komen die meestal niet bij boktruiters terecht Haha!

Een goed paard is nog steeds bij voorkeur bruin, of zwart.........commercieel het meest verantwoord Haha!

Ik heb geen digi, en had eigenlijk al geen zin om deze te plaatsen, maar Steef kwam langs met een digi. Dus voor er actiefotos komen............

Jan_324

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-04 00:17

Pipo schreef:
Een topper heeft geen kleur bedoel je Annegti Haha! Alleen komen die meestal niet bij boktruiters terecht Haha!

Een goed paard is nog steeds bij voorkeur bruin, of zwart.........commercieel het meest verantwoord Haha!

Ik heb geen digi, en had eigenlijk al geen zin om deze te plaatsen, maar Steef kwam langs met een digi. Dus voor er actiefotos komen............

Ow, de dag dat jij dr voor het eerst opgaat komen dr actiefoto's hoor, dan sta ik heel stiekem in de hoek met mn digi, undercover..... Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-04 00:19

Moet je er eerst achter komen wanneer ik er op klim, dat kan weleens sneller zijn dan jij verwacht. De wondjes helen goed namelijk Haha!

En de cowboy heeft zijn werk erop zitten Haha!

Missouri

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-04 09:58

Pipo schreef:
de cowboy heeft zijn werk erop zitten Haha!

En jij neemt het over? Knipoog Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-04 12:18

Ja ik neem het over Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-04 15:34

Na ja, het is al tig keer gezegd, maar ook ik had een schimmel verwacht! Bloos! Haha! Leuk paard Pipo!!! Volgende fotosessie met jou erop??? Knipoog Lachen

Kleintje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-04 01:07

Ziet er erg leuk en goed uit!