Coyote schreef:Wat een knapperd!
Volgens mij komt de omgeving me heel bekend voor
Stompwijk.
Maureen95 schreef:Wow. Wat een leuk paardFijn dat hij al zo snel gewend is aan zijn nieuwe plekje! Is dat trouwens zo een Monty Robberts halster? Ziet er fijn en handig uit!
Klopt helemaal, op HE vorig jaar gekocht na verschillende tips. Werkt heel fijn om je hulpen / communicatie te verduidelijken. Druk en loslaten is veel makkelijker, heel prettig werken met een jong paard.

ruitje schreef:Het kwartje viel pas na de foto in zijn nieuwe box! Welkom op stal, ben benieuwd naar de vorderingen maar dat komt vast helemaal goed
!
Dankjewel! Erg blij met de keuze voor jullie stal.happypaardje schreef:Super dat het zo goed gaat! En wat is het toch een ontzettend gaaf paard!
Hoe oud is hij eigenlijk?
Hij is 4, wordt 5 in mei.

nvdm schreef:Hey dat is leuk, een tijd geleden een paar x je berichten gelezen toen je Rock net had! Wat een vooruitgang zeg! Het blijft een waanzinnig mooi paard! Blijf zo doorgaan!
Dankjewel! Super leuk om te horen!
Whizper08 schreef:Leuk de Groene meer!Daar kom ik volgend jaar ook met mijn pony te staan! Verzorg nu af en toe Frits van Lin... Leuk beestje hoor!
Wat leuk! Dankjewel!
elselianta schreef:Wauw jullie zijn cool!
Ik vind hem echt gaaf! Mooie uitstraling
Je kijkt echt mega trots op de laatste foto's... Wat leuk om te zien
Haha ja ik ben vooral goed in trots en verliefd kijken naar mijn paard.

Wat een onwijs leuke reacties allemaal. Super leuk! En Uitgelicht!
Bedankt voor alle complimenten
en lieve woorden. We gaan absoluut op deze voet verder! En zullen hopelijk nog veel topics volgen met Rocky-spam