Dank je Simoneval
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
oomens schreef:In welk natuurgebied heb je deze foto's gemaakt? Ik ken namelijk geen enkel terrein in Nederland waar je met een paard van het pad af mag om de hei te vertrappen.
Hoe leuk ook voor de foto's, dit soort ondoordachte 'shoots' bezorgen ruiters geen goede naam en ze zullen terreinbeheerders eerder een reden geven om paarden dan maar helemaal te weren.
Overigens wel een leuk paard, om ook een beetje ontopic te gaan.

charmaine90 schreef:oomens schreef:In welk natuurgebied heb je deze foto's gemaakt? Ik ken namelijk geen enkel terrein in Nederland waar je met een paard van het pad af mag om de hei te vertrappen.
Hoe leuk ook voor de foto's, dit soort ondoordachte 'shoots' bezorgen ruiters geen goede naam en ze zullen terreinbeheerders eerder een reden geven om paarden dan maar helemaal te weren.
Overigens wel een leuk paard, om ook een beetje ontopic te gaan.
Oomens even een reactie op jouw opmerking.
Ik snap het punt, het is alleen zo dat sommige fotografen ook handige manieren van fotograferen hebben waardoor het lijkt alsof er van het pad af is gegaan.
Ik heb van de zomer ook een shoot laten doen door Queelens fotografie en we hebben eigenlijk maar een foto gemaakt van het pad, die was stilstaand.
De rest allemaal op het pad.
[ [url=m/9xzSrB.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/q9w6yq.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/T5yIQB.jpg]Afbeelding[/url] ]
Deze zijn allemaal gemaakt op het pad.