Waar had je die korfjes ok al weer vandaan? Want als David nu rijdt dan rijdt hij zonder beugels.
Vindt hij ook niet erg hoor, maar misschien zijn korfjes ook wel wat
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
.
.
Mondy schreef:Ken je de tekenfilm over the hedge? Waarin die adhd hamster/eekhoorn een blik redbull opdrinkt en de wereld stil lijkt te staan... Zo snel is ie...
Jesse is die redbull voor mijn rammelende eierstokken![]()
Sneller kunnen ze niet geloof ik![]()
Wat een heerlijk stel is en blijft t toch
.
.Koekeroekus schreef:Altijd stille meelezer hier!
Gaaf hoofdstel, zie nu pas dat jij het was
wat stom.
Staat hem goed in elk geval!
, we zijn erg blij met het hoofdstel
.SaskiaKa schreef:Fantastisch!
Mooiste vind ik nog dat de pony lekkerder door het lijf loopt te sjouwen dan 9 van de 10 paarden die ik tegenkom in topics van mensen die er "serieus" mee aan de gang zijn![]()
Die heerlijke, vrolijke snoet van Jesse is priceless
, bedankt!
.Chasey schreef:Super leuk die twee!!![]()
Waar had je die korfjes ok al weer vandaan? Want als David nu rijdt dan rijdt hij zonder beugels.
Vindt hij ook niet erg hoor, maar misschien zijn korfjes ook wel wat
.Petpa schreef:Zo lief!
En je hebt er nog een... Tim bedoel ik!
Stiekem ben ik jaloers
! 2 super pony's en 2 schatten van kinderen (ok en een super man die ons hier ook in steunt
)Anoniem schreef:Die Poow...ze loopt er bij of ze 1.80 hoog is....
, ze is ook dikke vriendjes met de grootste van stal.rien10 schreef:Samen op stap (laatste foto), wel met hengsten ketting uiteraard.
.Toothless schreef:Die Jesse gaat zoveel harten stelen van tienermeisjes als hij tiener wordt
. hij mag eerst nog wel een tijdje mijn kleine knul blijven, hij gaat over een paar Jolien87 schreef:Wat zijn ze toch leuk met elkaar!
En dat neusje van Mellow door het hek.![]()
Hoe gaat het nu trouwens met Mellow?
, eigenlijk beter dan ik vorig jaar nog zou denken.
, we rijden nu 1-2x per week 20 min en hij doet dan ook echt zijn best.