Start of something new! (incl. rij pic's en video)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Teteltee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-16 22:40

Heel mooi om te zien, ik vond tijdens het consult al dat je zo bewust met hem en jullie relatie bezig was (en zo hoort het ook!), mag je trots op zijn! :j

xxdomiixx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-16 13:24

Teteltee schreef:
Heel mooi om te zien, ik vond tijdens het consult al dat je zo bewust met hem en jullie relatie bezig was (en zo hoort het ook!), mag je trots op zijn! :j

Dat vind ik echt een super gaaf compliment. Ik doe mijn best en ben blij dat het te zien is :D

Papilio

Re: Start of something new! (incl. rij pic's en video)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-16 09:46

Komt er binnenkort weer een rij itp? Ik ben zoo benieuwd naar nieuwe rij foto's !

xxdomiixx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-16 10:05

Hihi @papilio die wil ik inderdaad wel gaan maken. Ik ben nu nog niet begonnen met rijden, eerst even op de grond wat conditie en een soepel paard creëren. Misschien mijn eerste keer weer erop plaatsen? Dan is het ook te volgen van waar we nu begonnen na een lange stop (of ja lang.. sinds midden januari niet meer kunnen rijden).

Papilio

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-16 21:02

xxdomiixx schreef:
Hihi @papilio die wil ik inderdaad wel gaan maken. Ik ben nu nog niet begonnen met rijden, eerst even op de grond wat conditie en een soepel paard creëren. Misschien mijn eerste keer weer erop plaatsen? Dan is het ook te volgen van waar we nu begonnen na een lange stop (of ja lang.. sinds midden januari niet meer kunnen rijden).

ja! Ik ben heel benieuwd hoe je dat gaat aanpakken en hoe het gaat!

xxdomiixx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-16 21:04

Hahah papilio jij bent niet de enige die daar benieuwd naar is :') hoe ik het ga aanpakken moet ik ook nog even over nadenken :+