Hele mooi foto's! Je hebt hem al super voor elkaar. Ik denk dat zodra je hem nog net wat losser over de rug hebt hij qua achterbeen makkelijker sterker en vlugger kan worden. Maar als ik jou was zou ik gewoon lekker door trainen, dan komt het vanzelf. Want volgens mij weet je goed hoe je het moet doen
Mooie combinatie zeg! Je rijden ziet er ook erg vriendelijk uit, fijn om naar te kijken. Goed dat je zo kritisch bent naar jezelf, dan ben je je goed bewust van je verbeterpunten. Je mag van mij echter ook heel trots zijn op waar jullie al zijn hoor, want het ziet er echt al goed uit!
RM94
Geplaatst: 02-03-16 10:47
wat is hij mooi Lianne. Ziet er zo fijn uit die foto's
Knakker
Geplaatst: 02-03-16 12:53
wat een leuk dier, mooi in het voorbeen!
EvaCynaretta
Geplaatst: 02-03-16 13:04
bekende bak! in winschoten toch? wat heb jij een geweldig gaaf paard onder je trouwens! jullie zijn ook echt een leuke combi om te zien! keep up the good work!
mooi beest! je bent inderdaad zelf nogal gespannen zie ik ook zie ik dat je hem tegenhoud van voren met je handen als die iets nar voren gaan en een klein beetje teugel extra geven lijkt het al wat beter en word hij wat beter in zijn nek lang maken
saral
Geplaatst: 02-03-16 19:11
Met lengte in de hals en naar de hand toe gereden, ook in de verzameling. En dat zouden meer mensen moeten doen
Zelf mag je het nog wat meer laten gebeuren, los laten. Maar hey, zeven jaar en dan hier staan, alle tijd