Een prachtige winterdag met mijn jonge toppers!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Maureen95

Re: Een prachtige winterdag met mijn jonge toppers!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-16 22:11

Wauw! Wat een prachtig paard!

Al_Zawraa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-16 22:12

En dan nog een fantastisch karakter ook.
Ik vind hem zelf eigenlijk ook té leuk :D

__Suzanne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-16 22:12

Wat een mooie paardjes heb je :) alle drie prachtig, maar wat heeft Amir een beeldhouwwerkje van een hoofdje, prachtig <3

Rachel28061

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-16 22:14

Jeetje, kijk hem eens lopen <3

Ik vind Almaz inderdaad ook echt wel wat hebben, ben echt helemaal verliefd geworden op dat koppie.
Maargoed, zij zijn en blijven allemaal prachtig!

Dido2316

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-16 00:50

Wat een knappe paarden heb je toch! Zo zuur dat je al die knappe mannen niet aan kan houden - laten we Malik ook gelijk even meetellen - want wat zijn het allemaal plaatjes! <3

Zou het - als hij goed uitgroeit - eventueel wel interessant zijn Almaz aan te houden? Nee zeker omdat hij toch ook een halfbroer van Aleeyah is, alleen dan van de andere kant... lastig zeg!

Het zijn in elk geval plaatjes, geniet maar lekker van ze nu ze er allemaal nog zijn. Het is een prachtige familie die je daar hebt! En plaats vooral veel foto's en filmpjes, dan kunnen wij een beetje meegenieten! :)

Al_Zawraa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-16 23:24

Qua bloedlijnen zou Almaz veel interessanter zijn om aan te houden dan Amir en Malik. Want, mocht er ooit een andere merrie bijkomen, zou die ook weer puur Egyptisch zijn, en daarvoor zou ik, qua bloedlijnen, Almaz dus kunnen gebruiken. Daarnaast zou ik hem eventueel ook op Aziza, en eventuele dochter(s) van Aziza kunnen gebruiken. Alleen voor Aleeyah en Mausi niet, maar Mausi zal uiteindelijk toch ooit ook een keer verkocht gaan worden, dus dan zou ik maar 1 merrie hebben waarop hij niet gebruikt zou kunnen worden.

Alleen als je buiten de bloedlijnen om kijkt, vind ik Almaz minder bijzonder dan Aziza haar GR Lahab boys :o En als ik een hengst aan wil houden, moet hij toch echt wel de wow! factor hebben, en die mis ikzelf helaas bij Almaz. Hij is absoluut niet slecht, en zal ook veel tijd nodig hebben om uit te groeien, maar voor mijzelf is dit geen hengst die ik aan zou willen houden.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En ook van Almaz een filmpje, omdat iemand erom vroeg.
Niet zo'n prachtig mooi filmpje als die van Amir, maar duidelijk hoe hij er nu uit ziet (vooral heel pluizig :') )

Dido2316

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-16 00:28

Oh ok, interessant allemaal! Ik snap dat als je een hengst aan wil houden hij wel de wauw-factor moet bezitten! Hij lijkt inderdaad wat van de uitstraling van Amir en Malik te missen, maar het is ook wel een heel leuk pluisje zeg! En wie weet, uit lelijkere eendjes komen soms de mooiste zwanen!

Waarom wil je Mausi in de toekomst verkopen eigenlijk? Is ze dan niet meer interessant om mee te fokken?

Sorry voor mijn vele vragen, maar ik vind het allemaal reuze interessant! :j

Al_Zawraa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-16 22:39

Dido, je hebt pb :)

Zoals ik al zei, Almaz is absoluut niet slecht, hij is voor mij alleen niet interessant genoeg. Maar ik weet zeker dat hij later wel gaaf wordt, hij heeft alleen wat meer tijd nodig. Ik denk dat je hem op 8 jarige leeftijd eens zou moeten gaan bekijken, als hij echt 'af' is.