Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Dusteyes schreef:Rocamor schreef:Wat leuk dat school meewerkt. En wat grappig dat zo'n schijtknolprecies voor het schijtkunde (euh scheikunde) lokaal staat. Moest er hardop om lachen
Hahaha jaa precies pony met gevoel voor humor zullen we maar zeggen
kaylee schreef:Wat leuk!
Als ik het had geweten was ik even komen kijken![]()
Stond wel ff verbaast te kijken net, ik zie Cor al poep staan scheppen
Haha zit jij ook op het Rembrandt-college?
Druppie7711 schreef:Wat leuk dat dit mocht van je school!
Ik wil niet zeuren, maar de datums kloppen niet?15 januari kreeg je te horen dat je bij de eerste 10 zat dus moest je gaan bedenken wat je volgende zet was, dus deed je op 9 januari de fotoshoot op school (voor de uitslag dus?
Blacky94 schreef:Ik heb daar ook nog op school gezeten; dat je dat voor elkaar gekregen hebt
Wel vet gaaf! Leuke foto's ook
welmoedz schreef:Haha ik heb tot 6 jaar geleden ook op t Rembrandt gezeten, leuk dat ze het hebben toegestaan:)! Youri komt mij ook heeuuul bekend voor, staat hij in Renswoude? Ik heb hem vroeger verzorgd met een ander meisje. Maar ik verzorgde vooral de Fries verzorgd die bij hem stond, Mynte!
Dusteyes schreef:Blacky94 schreef:Ik heb daar ook nog op school gezeten; dat je dat voor elkaar gekregen hebt
Wel vet gaaf! Leuke foto's ook
Wat grappig! Waren de leraren toen ook al zo enthousiast en behulpzaam over zulke ideeën van leerlingen?![]()