Dat hebben wij al twee keer meegemaakt Meegereisd in het politiebusje in mijn pjyama een keer En beide keren niet onze eigen paarden!
Anoniem
Geplaatst: 14-02-16 16:21
Jeetje vanaf waar zijn ze helemaal gekomen dan? Misschien wilden ze ook zo stoer door de stad paraderen als de paarden van de bereden politie gister bij de Heurne
Wat een geluk dan ze niks hebben! Heb zelf 1 keer achter een pony aan moeten lopen over de straat omdat hij zich had losgetrokken, stond te trillen als een rietje van de spanning Dat uur zal voor jou wel heel lang hebben geduurd!
Chasey
Geplaatst door de TopicStarter: 14-02-16 18:26
David is aan het tekenen ik zeg tegen David: "Geef me eens een papiertje".
Kom het niet laten, het is maar een quick sketch, maar ik denk dat Bliksem en James me op ideeën hebben gebracht voor een nieuwe, leuk uitgewerkte tekening.
Daan heeft me net de plek laten zien waar hij ze opgehaald heeft. Was voor een flatgebouw midden in de woonwijken naar de cafetaria, tussen de flats op een grasperkje van 6m2. Wat moeten ze daar nou weer
Jeetje dat moet is schrikken zijn geweest ze staan weer veilig in de wei !!
sandyjorgen
Geplaatst: 14-02-16 20:32
Misschien van een uil geschrokken?
Die kunnen snachts nogal laag overkomen. Wij ook paard ooit helemaal over de flos gehad snachts en de boel gesloopt
Victory-Boy
Geplaatst: 14-02-16 20:52
Dat gebeurt hier helaas ook regelmatig. Ik heb al diverse keren de pony's en de paarden van anderen in mijn tuin gehad waardoor die twee van mij weer helemaal uit hun dak gingen. Dan hebben ze hun paarden achter een kniehoog (!) draadje staan waar ze zo overheen gaan en kon ik weer zorgen dat ze heelhuids terug bij de eigenaren komen.
Twee keer dezelfde pony's in mijn tuin gehad: de eerste keer was midden in de nacht en wist ik niet van wie ze waren, dus heb ik ze maar in mijn wei gezet met wat water. Mijn pony's stonden in de paddock en vonden het bijzonder interessant. De tweede keer (een weekend later) waren ze er weer, dit keer om 23:30 en hebben m'n vriend en ik ze direct bij de eigenaren afgeleverd. De paarden van de overburen vonden mijn pony's ook erg leuk en kwamen regelmatig buurten. Dan waarschuwde ik de eigenaren maar weer en hielp met vangen.
Gelukkig zijn die van mij nog nooit ontsnapt, maar mijn omheining was dan ook altijd echt goed voor elkaar, mooi hoog met 3 linten en een goede klap stroom erop. Moest ook wel met 2 echte uitbrekers.
Jeetje wat zal jij geschrokken zijn! Gelukkig is alles nog goed gekomen en hebben ze ook geen ongelukken veroorzaakt.
Lijkt me vreselijk schrikken om zoiets mee te maken. Mijn pony's staan trouwens achter gaas en hekwerk en daarbij nog stroom, kunnen in principe alleen via 1 vd hekken ontsnappen als iemand ze open laat staan.
Wel een geniale tekening overigens!
Dott
Geplaatst: 14-02-16 22:46
Chasey schreef:
Daan heeft me net de plek laten zien waar hij ze opgehaald heeft. Was voor een flatgebouw midden in de woonwijken naar de cafetaria, tussen de flats op een grasperkje van 6m2. Wat moeten ze daar nou weer
Haha bij dat kerkje enzo daar?
Chasey
Geplaatst door de TopicStarter: 14-02-16 22:59
Tegenover de parkeerplaats van de cafetaria staan allemaal flatgebouwen, daar stonden ze op een grasperkje van een paar vierkante meter te eten alsof ze nooit anders deden.
Kerkje? Heb daar nog geen kerkje gezien Zal er de volgende keer als ik er langs kom eens op letten.
Ja klopt ja. Daar zat vroeger de AH. Als je op de parkeerplaats staat met je rug naar de cafetaria is er aan de rechterkant een kerk. Maar je herkent t niet meteen duidelijk als kerk. Zit op die hoek
Chasey
Geplaatst door de TopicStarter: 14-02-16 23:11
Ohh nou zal er morgen eens op letten als ik weer naar de AH ga, want dan kom ik daar langs. Maar daar stonden ze inderdaad in de buurt Stelletje pipo's!
Ja echt wel. Het is al weer een week geleden en in tussentijd gelukkig niks raars meer gebeurd. We wachten nog wel steeds op nieuw afrasteringsmateriaal... duurt helaas wat lang de bestelling. Hopelijk deze week dan.