Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Olympia96 schreef:Ik zat eens even te rekenen, Idunn is pas over een paar maanden 3 he? Jeetje, wat een paard! Ik vind dat je zowel de vader als de moeder in haar herkent. Leuk!
Ze is op 18 juni 2013 geboren, dus ze is pas over 4 maanden 3 jaar
Ze heeft geen typische elegant hals, wat haar moeder dus wel echt heeft.
!
Leuk om te horen ! linky schreef:Heerlijk dier Cheytjuh, daar ga je ongetwijfeld veel plezier aan beleven!
van beide heeft ze wat weg
Zoë is verkocht, ze bleef te dominant naar de man toe, maar ze is bij mensen terecht gekomen die het niets uitmaakt. Ik heb haar zo een mooie 2e kans gegeven, maar ik wilde zelf gewoon niet meer zo'n paard hebben voor het aanhouden, been there, done that. Met mijn lichamelijke handicaps is het ook niet verstandig om zo'n paard in bezit te hebben. Ze is goed terecht gekomen, dus alle partijen tevreden.
iamsam schreef:Ja.....in Nederland kunnen we nog steeds paarden fokken !!!!!!
proficiat .
We doen ons best
Ik zal hier en daar wel een topic spammen over haar vooruitgang voor de liefhebbers
Dat hopen wij ook !
Die moet nog even gaan bijkomen
Dank je voor je compliment!
! Allemaal bedankt ! Superlief ! mala26 schreef:Zoooo die is knap! Mag hier afgeleverd worden hoor als je er ooit vanaf moet haha (heb een zwak voor vos merries)
Ga je haar nog dekken of ga voor de sport, in eerste instantie?
Ik heb zelf al wel een voorkeur naar een hengst, maar we zijn er in ieder geval nog niet helemaal uit
Helemaal de lijn waar ze uitkomt,die is pas laat 'rijp'. Het is wel veel paard nu, maar in haar koppie is ze nog jong genoeg
!!!
(Ik zie het somber in voor de keuring
) De enige bewegingsfoto's die ik er zo uit heb gekregen zijn deze :