Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Omaro schreef:Hee wat leuk om hem hier op bokt tegen te komen!! Ik ken de vorige eigenaresse![]()
Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!! Het is een heerlijk paard, daar ga je vast heel veel plezier aan beleven!! (Heb je nu al zo te zien)
Als ik het me goed herinner is het een HaflingerXFries, toch?

jessicadewit schreef:GerardaLee schreef:Ohhh Mooiboy, we waren in de race voor hem, ik zou een week later komen voor de tweede bezichtiging en toen was ie net verkocht aan jou! Mooi paardje! Veel plezier samen
Ah wat vervelend! Er waren inderdaad veel mensen geïnteresseerd in hem. Heb jij ondertussen al iets gevonden?
Ik heb besloten om eerst even geen eigen paardje meer te kopen. Ik heb een verzorgpaard een 23 jarige ruin, waar ik bijna alles mee mag doen omdat de eigenaresse ongeveer 120 km verderop woont. Hij verhuist in mei naar mij toe
Dus dat is al bijna mijn eigen dan! GerardaLee schreef:NeeIk heb besloten om eerst even geen eigen paardje meer te kopen. Ik heb een verzorgpaard een 23 jarige ruin, waar ik bijna alles mee mag doen omdat de eigenaresse ongeveer 120 km verderop woont. Hij verhuist in mei naar mij toe
Dus dat is al bijna mijn eigen dan!
Succes met hem!