Thanks allemaal echt lief! En uitgelicht!!! Had ik nog helemaal niet gezien haha leuk hoor!
Klopt Geerke en die werden ook nog n's extra verhoogd op commando van de vorige eigenaar, echt flinke doppen of wat het zijn, had het nog nooit gezien, aan de ijzers zodat de hielen omhoog kwamen denk zeker 1,5 cm... hoefsmid was erg blij toen ik zei dat dat eraf mocht hahaha
ZiekieLove
Geplaatst door de TopicStarter: 10-02-16 12:36
joyce83 schreef:
Ahh lieve oniekje. Jaren geleden haar gereden in de les. Ben blij dat ze goed terecht is gekomen. Hopelijk blijft het goed gaan en hebben jullie nog jaren plezier met haar.
Oooh wat leuk!!! Dankjewel! Heeft ze ook wel verdiend
Doutsen_J
Geplaatst: 10-02-16 16:18
Wat een mooi paardje! Fijn om te zien dat ze toch het plekje heeft gekregen wat ze verdient
Mijn paard is ook een echte rescue aktie geweest. Ik heb de gok durven nemen gelukkig, ondanks dat iedereen me voor gek verklaarde. Nu nog geen jaar later, heb ik echt zo'n gaaf, lief en mooi paard. Onze band is ook echt bijzonder, net of hij weet dat ik hem heb gered.
Achteraf bleek mijn pony ook een heel ziek diertje te zijn, maar ook zij is er nog en ben nog iedere dag gek met haar. Ik had voor alle kosten er nog wel tien van haar kunnen aanschaffen, maar het zit nou eenmaal in je om alles te willen redden
Ik hoop dat jullie nog mooie tijden gaan krijgen
Mexx93
Geplaatst: 10-02-16 19:48
Wauwie wat een super verhaal! En wat fijn dat ze bij je mag blijven
essie_blue
Geplaatst: 10-02-16 19:53
Wat een onwijs lief snoetje heeft ze. Je hebt een super daad verricht, mag je heel trots op zijn