Zijn leven hing aan een zijden draadje...

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-16 07:32

ImkeTarek schreef:
Ons lieve kleine toppertje!
Ik ben je nog steeds zo dankbaar voor je goede zorgen Am <3 !

Gelukkig is ie weer lekker happy! Nu hopen dat de ontsteking nog ooit weg gaat!

Ik zei al tegen mezelf, die eigenaresse mag in haar handjes knijpen met zo'n goede vriendin die er zoveel tijd en moeite in heeft gestoken. Ts dikke pluim hoor!

ImkeTarek

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-16 09:26

Maartje1990 schreef:
ImkeTarek schreef:
Ons lieve kleine toppertje!
Ik ben je nog steeds zo dankbaar voor je goede zorgen Am <3 !

Gelukkig is ie weer lekker happy! Nu hopen dat de ontsteking nog ooit weg gaat!

Ik zei al tegen mezelf, die eigenaresse mag in haar handjes knijpen met zo'n goede vriendin die er zoveel tijd en moeite in heeft gestoken. Ts dikke pluim hoor!

Doe ik zeker!! Had mij geen betere verzorger kunnen wensen! Of verzorger.. soort van mede eigenaresse eigenlijk intussen, hahaha!

hesterve

Re: Zijn leven hing aan een zijden draadje...

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-16 09:49

Pff gelukkig dat t allemaal nog zo is afgelopen zeg!

Wat ook nog goed zou kunnen helpen om de ontsteking weg te krijgen is chlorella. Dat werkt behoorlijk sterk zuiverend. Zelf heb ik een aantal jaar last gehad van een steeds terugkomend abses. Bij de dokter te horen gekregen dat ze er niet zo veel aan kon doen en als t abces rijp was ik t open kon laten snijden. Toen ik in contact gekomen was met iemand die zeer veel verstand heeft van alle natuurlijke middelen raadde zij me aan om op t moment dat t abces weer op kwam zetten chlorella te nemen. Ik heb het toen wel in behoorlijke dosis genomen ( een x of 3 per dag 2 x de dagdosis) en binnen 2 dagen was het abces weg. Zo heb ik dat nog 2 x gedaan met hetzelfde resultaat en nu al ruim een jaar abces vrij.
Paard wat in de winter altijd een beetje snotterig is het dit jaar ook gegeven en binnen een week was t snotterige ook weg terwijl vorig jaar de dierenarts hem antibiotica voorschreef omdat de holtes ontstoken waren. Gelukkig is t dit jaar niet zo ver gekomen

Malyma

Re: Zijn leven hing aan een zijden draadje...

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-16 19:46

amberhaike, ik heb je een pb gestuurd!