En voor het temmen voor de mensen die getemd hebben! *UITGELICHT* zo gaaf!

farahdiba46 schreef:Wat een leuk paard! Let er alleen op dat je bij afwenden of volte rijden niet gaat "sturen" met je binnenhand, dan gaat je paard kantelen (zie foto's 2 en 3). Verder ziet het er fijn en ontspannen uit.
Je hebt gelijk! Bedankt voor de opmerking, Sterre had eerst erg veel last van het kantelen en dat is nu al een stuk minder, maar ik zie inderdaad nu pas op de andere foto dat ze ook daar haar hoofd kantelt.

terpentijn schreef:Erg mooie, aansprekende merrie! Die kan volgens mij nog wel eens erg leuk uit de benen komen als zij verder doorgetrained wordt.
Denk ook dat ze erg werkwillig is.
Veel plezier er mee, mooie combinatie!
Bedankt!
Ze heeft zeker potentie en is ook werkwillig, als ze er even niet aan denkt dat ze ook zeer flegmatiek is. Al valt dit met het rijden de laatste tijd wel mee, kan fijn de hulpen geven en zonder zweep en sporen rijden

Sophs schreef:Ze is zo mooi onder het rijden, zo leuk sportief gebouwd !
Helemaal fan
Superleuk om te horen, bedankt!

yenopi schreef:Wauw wat een mooi paard ! Ik heb het gevoel ze wel eens te hebben gezien ? Woon je ook in Drenthe ?
Heey! Ja haha, en ze staat overdag gewoon in een weiland langs de weg dus dat kan goed kloppen.

NinkeG schreef:Het rijden ziet er vriendelijk uit
Wat een compliment, dankje!

kwita schreef:wat is jou paard geconsentreerd met rijden zeg, ik vond hem er zelfs nukkig uitzien met dat maanoogje.
Maar bij de gewone losse foto's vond ik het oogje zo vriendelijk! veel geluk samen!
Haha helemaal mee eens!
Met longeren ziet ze er ook altijd zo chagrijnig uit tijdens het longeren op de rechterhand, en op de linkerhand ziet ze er uit als haar vrolijke zelf

Maar ik beloof dat ik vriendelijk rijd dus het komt wel echt door dat oogje haha.