Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

kan echt genieten van Mo zijn knappe kop. ruitje schreef:Buiten dat Mo een prachtig aansprekend hoofd heeft kan ik echt genieten van zijn bespiering. Ik lees jouw posts altijd graag omdat je in tegenstelling tot sommige andere dravereigenaren, veel theoretische kennis hebt over hoe een draver te trainen en aan jouw paard te zien pas je dat super toe in de praktijk!
.
finnens schreef:Mooi paard zeg!
Als ik niet wist dat het een Draver is had ik gedacht dat er wat spaans bloed in zit, grappig..
Vind Dravers trouwens leuke paarden, heb zelf ook een kruising Draver.
ruitje schreef:Buiten dat Mo een prachtig aansprekend hoofd heeft kan ik echt genieten van zijn bespiering. Ik lees jouw posts altijd graag omdat je in tegenstelling tot sommige andere dravereigenaren, veel theoretische kennis hebt over hoe een draver te trainen en aan jouw paard te zien pas je dat super toe in de praktijk!
Wat een leuk bericht! En, dankje natuurlijk! Goed om te horen dat de theorie lijkt te werken
Ess_Ramona schreef:Ach, met dit ras heb je eenmaal mensen die er de ballen verstand van hebben.
Ooit een keer op wedstrijd iemand gehad die maar niet geloofde dat die van mij een Draver was, omdat hij galoppeerde. Toen heeft mijn vriend zijn paspoort maar gepakt als bewijs.
Of een draver en Fries gezien mijn zwarte daarvoor ook wel is aangezien