Ze is nog heerlijk "puppy", wat verwacht je dan van een 4 jarige
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik ben mezelf er ook zeer bewust van, dus vat het ook niet op als een aanval maar als goed advies.
We doen ons best!
Ketly schreef:kiwiwitje schreef:En als je les hebt, hoe lang rijd je dan? Veel stapwerk, of juist veel draf en galop? Ik denk dat ze dit wel aan moet kunnen hoor.
5x per dag hooi/kuil? Wat is de reden dat er gekozen is voor Energy control?
De les duurt een uur, maar zoals eerder gemeld stop ik wanneer ze het goed doet. We stappen erg lang in, zijn vooral bezig met dat ze goed aan de hulp is en rijden wat figuren. Het zijn geen intensieve lessen waarbij er een uur lang het uiterste van haar gevraagd wordt.
Hooi. EnergyControl is me aangeraden door de winkel, voor paarden die schraler zijn en wel wat extra kunnen gebruiken. We hebben haar ook al op Podogrow en Podolac gehad.
Mijn pony heeft de hele dag door hooi en kreeg destijds meer dan een kilo voer ( reed fanatiek wedstrijden, meerdere lessen en elke dag trainen/buitenrit. kreeg ook meer voer omdat je zijn ribben kon tellen..). Verschillende onderzoeken aan de darmen gehad en daar kwam niks uit. Ondertussen staat hij al meer dan 2 jaar op merriebrok en blijft hierbij keurig op gewicht
!