Jumping Mechelen 2015

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

elise21

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-16 17:58

Wat zijn jullie toch toppers!
Rijden even het 1.25 m parcours foutloos uit :wow: :oo

Zal vast een gave ervaring zijn geweest! Mooi evenement om te rijden denk ik :D
Ik kan alleen maar zeggen "ga zo door!!"

PaardjesFan1

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-16 18:28

wat een mooi paard en prachtige fotos! :o
enige reden dat je met een lage neusriem rijd, puur uit nieuwsgierigheid :P

Schoentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-16 18:31

Heel gaaf om zulke wedstrijden te mogen rijden! En ook verstandig dat je ervoor hebt gekozen de eerste dag wat lager te starten, op zo'n entourage kun je je moeilijk voorbereiden.

Klein tipje: probeer net iets minder met je zit te duwen, daarmee lijk je ze iets hectisch te maken. Als je net wat lichter gaat zitten kan ze wat makkelijker een grotere galopsprong maken. De eerste lijn van de barrage had met iets lichtere rijderij makkelijk op 5 galopsprongen gekund, als je iets groter was gekomen op de inkomende stijl. Daar kom je ook wat dicht , doordat het allemaal net iets te hectisch gaat.
Verder een heel fijn paard en goed gereden hoor. Jullie gaan nog veel plezier beleven samen!

Chabliss

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-16 18:49

holy oliebol, zo ontzettend goed! Doe het je niet na hoor... :D

LaurievcJarig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-16 18:59

Schoentje schreef:
Heel gaaf om zulke wedstrijden te mogen rijden! En ook verstandig dat je ervoor hebt gekozen de eerste dag wat lager te starten, op zo'n entourage kun je je moeilijk voorbereiden.

Klein tipje: probeer net iets minder met je zit te duwen, daarmee lijk je ze iets hectisch te maken. Als je net wat lichter gaat zitten kan ze wat makkelijker een grotere galopsprong maken. De eerste lijn van de barrage had met iets lichtere rijderij makkelijk op 5 galopsprongen gekund, als je iets groter was gekomen op de inkomende stijl. Daar kom je ook wat dicht , doordat het allemaal net iets te hectisch gaat.
Verder een heel fijn paard en goed gereden hoor. Jullie gaan nog veel plezier beleven samen!

Klopt helemaal, die eerste lijn in barrage was echt een fout van mij. In mijn basisparcours had ik net hetzelfde gedaan en was ik ermee weggekomen. Jammer genoeg ben ik nog enorm onervaren op die hoogte en had ik dus ook wel wat stress. Ik probeer normaal gezien vrij veel in verlichte zit te rijden. Maar ik ga er zeker op letten. Dankjewel voor de tip :)

Vincy

Re: Jumping Mechelen 2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-16 20:49

Hele gave foto's!! Echt ontzettend knap wat jij doet!!
Wat staat er een mega parcours op t einde, knap gedaan en gefeliciteerd met je prijs!! +:)+ :D

Eline91

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-16 20:59

Wat geweldig gaaf zeg! :D

LaurievcJarig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-16 21:40

Vincy schreef:
Hele gave foto's!! Echt ontzettend knap wat jij doet!!
Wat staat er een mega parcours op t einde, knap gedaan en gefeliciteerd met je prijs!! +:)+ :D
Ja dat dacht ik ook wel even toen ik dat zag :')

AylaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-16 22:10

Kon ik maar zo goed springen!