Bedankt Alamo

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

_Carien

Re: Bedankt Alamo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-16 18:17

Dat filmpje, kippenvel!

lavie22

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-16 20:40

Wauw.. wat een prachtig dier!

Tarenko

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-16 21:18

Wat een mooi eerbetoon aan je pony! Lijkt me een geweldig leuk dier met een top karakter. Wat jammer dat je hem weg moet doen, maar in mijn ogen is het de beste keuze voor jullie beide :)

marjo1996

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-16 21:46

Dapper besluit zeg, zal echt vreselijk moeilijk geweest zijn :(:) Dat filmpje is echt prachtig! De band tussen jullie is mooi vastgelegd! :)

JoycexEnya

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-16 22:51

Leuk stel waren jullie uit de foto's te zien

Jouw wens is ook mijn wens, Galoperen zonder tuig over het strand en gefilmd hebben indd.

SkyMarian

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-16 00:53

Wauw deborah wat een schitterend overzicht van zo'n mooie combinatie. ( terecht uitgelicht wat mij betreft. )
Ook mooi om te lezen dat je realistisch bent. Het leven veranderd en daarin is het niet altijd vanzelf sprekend om alles te houden wat je zo lief is. :)

xDebora

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-16 16:11

Bedankt allemaal! Het blijft allemaal erg lastig, vandaar dat het ook een half jaar duurde voordat ik hem werkelijk te koop heb gezet. Al deze berichtjes doen mij echt goed.

Voor de mensen die vroegen, zijn afstamming is officieel onbekend. Hij is ook maar 1.47, heb vaak gehoord dat hij groter is. Nu heb ik altijd te horen gekregen van de vorige eigenaresse dat zijn vader de NRPS hengst Le Matsjo is. Ik heb eens een berichtje gestuurd naar de facebook pagina van deze hengst en heb bevestiging gekregen. Maar of het nu wel of niet zo is, ik heb geen idee. Laten we zeggen dat ik niet heel veel vergelijkingen zie :D
MightyJoe, die van jou lijkt echt heel erg op hem, ook mooi paardje! Snollygoster, die van jou heeft nog een apartere 'onderkleur', gaaf zeg! Super fijn dat jij je pony wel kan houden!