BA Aram, jaar vol geluksmomenten!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

jivaldi

Re: BA Aram, jaar vol geluksmomenten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 15:27

knap! :D

CSAArabians
Woonplaats: Emlichheim (Duitsland) 300 meter over de grens bij Schoonebeek (Drenthe)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 15:32

Ben er stiekem nog steeds best een beetje trots op dat ik je deze, toen nog jonge, topper in de dop heb voorgeslagen.
Jullie zijn een superteam!! *\o/*

laraxXxemma

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 16:54

Wat gaaf he! Daar kan ik alleen maar van dromen.
Wat is dat paard mooi uitgegroeid zeg! Mooie bespiering erop maakt al een enorm verschil

lilskie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 16:58

Echt super, jullie zijn een voorbeeld voor mij en mijn kleine AV :). Zo gaaf om te zien hoe jij hem in de rondte stuurt, top!

Kalender7

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 17:18

Super gaaf hoor! Veel plezier nog samen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 18:01

Whaha ik kan het niet laten! Hoeveel mensen zijn er al in dat water gevallen? :')
Verder een onwijs gaaf paard, en wat hebben jullie een hoop bereikt zeg! Zelf ik Aachen geweest als toeschouwer bij het springen, wat een eer om op zo'n prachtig terrein te mogen rijden zeg! :D

arnoud64

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 18:09

Mooi eerbetoon aan je topper Denise!!! _/-\o_

Jullie gaan het heel ver schoppen, het wordt hoog tijd dat er weer een Arabier verder komt dan de ZZ-licht. Het is alweer jaaaaaren geleden dat we er eentje hadden die meer in z'n mars had /3 :j *\o/* (althans in combinatie met een amazone natuurlijk die dat allemaal wil en kan op een Arabier!)

Alleen de hoogste punten voor Nederland zijn door Nureyev behaald in Aachen, ere wie ere toekomt :o

Isabel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 18:16

Wat gaaf zeg! Heel veel succes met jullie verdere wedstrijd carrière! Hij is echt mega knap, ben helemaal weg van zijn aftekeningen <3

DeniiSee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-15 18:25

Wat een super leuke reacties allemaal dankjullie!! :o :o wat lief dat sommige van jullie ons als een voorbeeld ziet!

Arnoud, excuses ik dacht dat ik erbij had gezet 'van die dag', maar dat wilde ik dan doen en ben ik vergeten :o alle lof natuurlijk naar knappe nureyev! En natuurlijk ook biblion die op de eerste dag in de prijzen liep op het hoogst uitschreven niveau op all nations cup!

Jolene85

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 19:38

Mooi overzicht en leuk om jou en Aram in uitgelicht te mogen bewonderen! Vindt het heel knap dat jullie al zo ver zijn gekomen in korte tijd, en Aram en jij zijn een knap stel!! Veel plezier en succes nog met je topper!!

AmberRomeex

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 20:38

Wat zijn jullie een leuke combinatie! En wat een mooie pony zeg <3

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 20:50

Wat leuk!!! Ik vind voskleurige arabieren fantastisch en heb er ook 1 gehad en die lijkt erg veel op die van jou incl. de 4 hoge witte benen en een bles.

cindybijl

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 20:52

wat een gaaf overzicht heb je gemaakt Denise, jullie zijn een topteam en gaan nog veel verder komen!

Ik denk met een grote glimlach terug op t NK en zeker op Aachen!

BluePanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 20:53

Ziet er uit als een mooie combi! :D

ToosxHorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-15 00:09

Wauw wat een prachtige pony heb je <3
Een heel mooi overzicht ook, jullie zijn er beide heel erg op vooruit gegaan!

Pjodje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-15 00:21

Wauw, mooi overzicht, en super prestatie! Gefeliciteerd, en veel succes in de toekomst met je knappe pony!

DeniiSee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-16 12:34

Superlieve reacties!! :o Op een aantal van jullie even een reactie terug:

Elmars_Floor, gewoon doen! Het valt echt allemaal wel mee het tussen de paarden starten! Ik krijg vaak hele leuke opmerkingen van mensen en ook juryleden!

YanaStr, Wat leuk ook op bokt! haha :D Olympische spelen zal er wel niet in zitten, maar we gaan zien hoe ver we kunnen komen!

talithaa_ en lilskie, Heel lief! leuk om te lezen dat we een voorbeeld voor jullie zijn :o Goed lessen, doorzettingsvermogen en plezier hebben!

xxdomiixx, Haha het is erg lang, en ik heb er lang over gedaan om een fijne manier mn haar in een knot te krijgen. Ik draai het gewoon nu helemaal strak tot een knot, en dan paar elastieken er omheen, en klipjes erin zodat het goed blijft zitten, en daar overheen 2 grote elastieken. Dan zit het wel en blijft het zitten met doorzitten hihi

orion456, Ik heb een Rossner Grenoble als stang en trens, en met een La Valencio frontriem erop. in maat Cob :o

CSAArabians, En ik nog steeds iedere dag heel blij dat je ons aan elkaar hebt voorgesteld! Wat ben ik blij met mn vriendje! <3

_Dreamer, Haha niemand!! Ik was de eerste die er bijna in lag, was ook de eerste keer dat ik van Aram afviel, viel net op t randje haha. Aachen was inderdaad echt heel gaaf!

Jolene85, Jaaa gaaf he in uitgelicht! Dankjewel, hoe gaat het met jouw beestjes?

Ragdollcat, Leuk!!Wat voor afstamming had die? Ashkar geeft ook vos met veel wit door

cindybijl, Dankjewel,jij ook met Angel! :o

Iedereen bedankt voor de lieve, lovende woorden! <3

Jolene85

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-16 22:26

Alles goed met mn poownies gelukkig, Dizny is nu net begonnen met dressuurles en hij pakt het verrassend goed op en doet mega zn best; erg leuk om zo samen te werken!! Ben benieuwd als we n keer zouden racen met Aram en Jader wie er sneller zou zijn haha veel plexier en succes nog!

xFace

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-16 22:12

Wat een leuk duo zijn jullie! Heel leuk jaaroverzicht :D