Na bijna een halfjaar revalidatie weer op Josje gezeten!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Miran

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-15 09:17

Wat fijn om te zien!!

joyce_eddy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-15 10:02

Goh Eline dit had ik niet verwacht! Super trots op jou na alles!! Gaaf joh! Hoe is het nu met jou? Spierpijn??

Anoniem

Re: Na bijna een halfjaar revalidatie weer op Josje gezeten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-15 10:12

Wat gaaf, Eline! En relatief snel ook al! Ben echt blij voor je. :j

Nadine_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-15 11:41

Wat moet dit fijn geweest zijn voor je! Lekker nagenieten!

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-15 12:06

*\o/* wauw zeg, wat goed, ik lees je andere topic mee, maar deze zag ik even niet aankomen!

Je topic staat op Facebook!

Ga zo door, hippotherapie is de beste therapie ooit!

geerte

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-15 14:06

Super goed van je, ik volg het andere topic ook en had dit toch nog niet verwacht.

Maestroox3

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-15 14:30

ontroerend om deze foto's te zien!
Heel mooi!
hopelijk zit je er snel weer op zonder teveel pijn! :(:)

Yaralisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-15 17:47

Wat fijn voor je Eline!
Heerlijk dat je hebt kunnen rijden, lijkt me echt super na zo'n lange tijd :D
Heel veel respect voor je doorzettingsvermogen :j

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-15 17:52

Super zeg. Paardrijden motiveert altijd :) Dat je er nog maar vaak van mag genieten!

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-15 17:55

Wat super! Echt geweldig voor je! Jammer dat het zo lastig is met de afstand. Hier staat het hele spul te niksen aan huis. Wens je nog heel veel succes en sterkte!

Spoiler:
Heb jou een beetje gevolgd, hier namelijk wel vergelijkbaar, maar eerst 3 maanden alleen maar mogen liggen, in maand 5 mag ik beginnen met revalidatiekliniek, hoop er ook ooit weer op te zitten.

xxCYNNxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-15 18:04

aw vet, je hebt weer op je paard gezeten. Heb ff een paar dagen je andere topic niet gevolgd (geen tijd, lees meestal in het weekend weer bij) dus had nog niet gelezen dat je er weer op bent geweest.
Zag de titel en dacht; dat kan er maar 1 wezen :D En ja hoor

Echt geweldig dat je weer even in het zadel bent geweest. Je gezicht spreekt ook boekdelen. Zijn simpele foto's maar door het verhaal dat ik volg vind ik dit de mooiste foto's van het jaar *\o/*

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-15 18:08

Wauw Eline! Wat enorm gaaf! Wat moet dat een waanzinnig gevoel zijn, éindelijk weer op je paard kunnen zitten! Ik weet nog heel goed dat je je topic na de val opende, en moet je zien waar je nu al bent. Zo'n immens respect voor jou!

Vivat

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-15 19:52

*\o/* super super gaaf!!!! *\o/*

Kido

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-15 21:11

Wauw na zulk letsel al zo snel weer te paard heerlijk hoor!

Eline91

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-15 21:23

Waauw, gaaf dat je weer te paard zit :D

Annoya

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-15 08:07

Josje het vosje! Wat mooie lieve merrie. Super dat je dit heb kunnen doen, dit zal je vast motiveren. Revalideren is moeilijk alleen na zo'n dag met je paard weet je waarvoor je het allemaal gedaan hebt. Ik wens je nog veel beterschap.

mingming

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-15 09:49

Ik volg je andere topic ook, en wat super fijn!

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-15 21:12

Ineke2 schreef:
Geweldig Eline dat je weer op je paard hebt gezeten +:)+
Dat je rechts minder kracht hebt hoeft met rijden geen probleem te zijn als je straks wat meer kan hoor. Ik heb dat al mijn hele leven en kan daar prima mee rijden, desnoods een zweepje als aanwijs stokje mee :) uiteraard veel oefenen dan als je weer serieus kan rijden, maar ik zou mij er niet te druk om maken. Je hebt zo te zien een heel lief paard dus dat komt wel goed!

Ik denk dat het ook wel goed gaat komen. Josje past zich heel makkelijk aan en denk dat dit haar ook wel aan te leren valt. In ieder geval reageert ze al heel gevoelig, dus een heeeel klein beetje druk met mijn kuit is vaak al voldoende en dat lukt me wel redelijk. Zweepje zou niet kunnen, want met zweep wil ze alleen maar snel snel snel. Ze is er bang voor. Dus daarom gebruik ik nooit een zweep en zou ik het haar ook niet willen aanleren. Dan moet ik haar door die angst heen trainen en dat doe ik liever niet. Vind ik net wat te zielig voor haar. Zonder is namelijk altijd prima gelukt, dus gaan we ook gewoon weer proberen :D.

Dorien66 schreef:
Meid, wat vind ik dit leuk!!! En ik moet ook weer zo lachen om die kop van Josje, kampioen bekkentrekker :j
Hè, wat heerlijk om zo dit rotjaar uit te gaan. *\%/*

Inderdaad, een mooie afsluiting van een vervelend jaar :D... En yes, ze is kampioen bekkentrekker :D

Dit is nog altijd één mijn favoriete gekke bek trek foto. Ze vond het niets om op de trailer te staan met de pony die ze niet mocht :')

Afbeelding

joyce_eddy schreef:
Goh Eline dit had ik niet verwacht! Super trots op jou na alles!! Gaaf joh! Hoe is het nu met jou? Spierpijn??

Dankjewel! :D Ik heb wel een beetje spierpijn ja, vooral de tweede dag erna. Bij mijn heup/bekken. Doet toch goed zeer, dus lopen gaat wat minder snel gisteren en vandaag :+

Morrie schreef:
*\o/* wauw zeg, wat goed, ik lees je andere topic mee, maar deze zag ik even niet aankomen!

Je topic staat op Facebook!

Ga zo door, hippotherapie is de beste therapie ooit!

Ja ik zag het! Heel leuk! :j En ik ga het zeker vaker doen. Ik merkte dat de beweging van het stappen van het paard heel goed/fijn was voor mijn heupen. Het maakte het los en beweeglijk. Josje stapt heel snel als je haar gewoon haar ding laat doen, dus dat was heen en weer en heen en weer in het zadel. Was best fijn.

geerte schreef:
Super goed van je, ik volg het andere topic ook en had dit toch nog niet verwacht.

Ik had het ook niet verwacht. Het was een beetje spontaan eigenlijk :D.

avaluna schreef:
Wat super! Echt geweldig voor je! Jammer dat het zo lastig is met de afstand. Hier staat het hele spul te niksen aan huis. Wens je nog heel veel succes en sterkte!

Heb jou een beetje gevolgd, hier namelijk wel vergelijkbaar, maar eerst 3 maanden alleen maar mogen liggen, in maand 5 mag ik beginnen met revalidatiekliniek, hoop er ook ooit weer op te

Drie maanden! Hoelang heb je dat vol gehouden?? Ik werd gek van al dat liggen. Was zo blij dat ik zo'n bril had gekregen waarmee ik dan recht kon zien, ondanks dat ik lag. Kon ik tenminste mijn omgeving zien en lezen. Hoe zat dat bij jouw dan? Kon je helemaal niet bewegen? Hoever ben je ondertussen?

xxCYNNxx schreef:
aw vet, je hebt weer op je paard gezeten. Heb ff een paar dagen je andere topic niet gevolgd (geen tijd, lees meestal in het weekend weer bij) dus had nog niet gelezen dat je er weer op bent geweest.
Zag de titel en dacht; dat kan er maar 1 wezen :D En ja hoor

Echt geweldig dat je weer even in het zadel bent geweest. Je gezicht spreekt ook boekdelen. Zijn simpele foto's maar door het verhaal dat ik volg vind ik dit de mooiste foto's van het jaar *\o/*

Hihi, ja mijn gezicht is ehh, puur in ieder geval. Niet mooi haha. Zijn ook simpele telefoonkiekjes. Maar het gebeurde spontaan, dus niet aan gedacht om mijn camera mee te nemen.. Dus we hadden wel veel foto's, maar heel veel wazig en dit waren een beetje de beste ervan.. Dus simpel, maar wel met heel veel waarde.

Berdien schreef:
Wauw Eline! Wat enorm gaaf! Wat moet dat een waanzinnig gevoel zijn, éindelijk weer op je paard kunnen zitten! Ik weet nog heel goed dat je je topic na de val opende, en moet je zien waar je nu al bent. Zo'n immens respect voor jou!

Dankjewel :D. Ik kan het soms ook niet geloven, hoe snel het allemaal is gegaan.

Kido schreef:
Wauw na zulk letsel al zo snel weer te paard heerlijk hoor!

Het is nog niet eens een halfjaar.. En ik zit op het paard. Ben ook erg happy nu. Dit had ik even nodig, om op te laden ofzo. Even iets moois.

Annoya schreef:
Josje het vosje! Wat mooie lieve merrie. Super dat je dit heb kunnen doen, dit zal je vast motiveren. Revalideren is moeilijk alleen na zo'n dag met je paard weet je waarvoor je het allemaal gedaan hebt. Ik wens je nog veel beterschap.

Josje de vosje :D Het is eigenlijk niet haar eigen naam haha, maar ooit verzonnen omdat ik anonimiteit wilde bewaren op bokt en haar naam is best apart en dus makkelijk vindbaar. Er is hier geen enkel paard in Nederland die haar naam draagt :D. Maar goed, ondertussen ben ik genoemd op facebook, heb ik er zelf op gereageerd, hebben mensen mijn naam en adres voor kaartjes. De anonimiteit is wel weg ondertussen :+ Maar dat vind ik niet erg :). Ben blij met alle steun van alle bokkers.

Al deze reacties, hier en in mijn eigen topic. Echt superlief. Elke reactie maakt mij alleen maar vrolijker, positiever en sterker om keihard te werken aan mijn herstel. Zodat ik straks niet met tranen op mijn paard zit vanwege 10 minuten stapritjes, maar alweer een halfuur vol maak met draf en galop erbij :D. Of door het bos rijd en al dat :D... En dat de scootmobiel weg kan en ik met de fiets overal weer naartoe kan fietsen. Dat ik kan rennen, samen mijn mijn nichtje, spelend met de hond. Ha, ik had een hekel aan fietsen en rennen en nu verlang ik ernaar. Hoe raar kan het lopen :)

quintusgl

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-15 21:57

Kijk nou!! Zit je zomaar weer op je Paard!! Super hoor. Moet een geweldig gevoel zijn en een boost gegeven hebben. TOP!

wendy1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-15 17:04

Wat geweldig!!! En die gekke bekken van haar!! Heerlijk!! :')

maxie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-15 22:13

Wat goed!! Lees je andere topic wel eens stilletjes mee.. Herken de plek, mijn vriend komt uit dat dorp en we wonen er 5 minuten vandaan. Als je nog eens hulp nodig bent, laat het maar weten. :)

Suusje1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-15 12:23

Jeeeeetje wat super zeg! Dat had ik echt nog niet verwacht! Wat een heerlijk gevoel moet dat zijn geweest. Wat heb je al veel bereikt +:)+