tita schreef:Mooie foto's mies
En wat aandoenlijk koppie heeft bo
Heerlijk he? En dat voor zo'n reus!
Yv_ schreef:Die eerste.
Koester ze, hopelijk kun je er over een tijd zonder tranen naar terugkijken, denkend aan de mooie tijd die het ook met zich mee bracht.
Die eerste is ok 1 van mijn favorieten. Ben gelukkig "gezegend" met heeeeel veel mooie foto's en filmpjes.
veerle_1001 schreef:Wauw, wat een prachtige foto's zijn het. En ik heb gelachen over je opmerking bij de laatste foto, echt in z'n kloffie weer de wei in. Karaktervol paard
Veel sterkte met het verlies van je dochtertje
Tja, van sport paard, naar paard in de bagger! Houdt ie van
Maximus91 schreef:wat mooi en tragisch tegelijk...
wat is eigenlijk de reden voor verkoop van Bogan? hij is echt een leukerdje!
Zijn eigenaresse rijdt al enkele jaren niet vanwege rugklachten bij haarzelf. Zodende ben ik in beeld gekomen. Ondertussen is er bij haar een 2e kleine op komst, was er bij mij de 1e op komst dat ze de knoop heeft door moeten hakken.
Hij is ook echt leuk, ik hoop ook zo dat hij een fantastisch huisje gaat krijgen. Hij verdient het zo ontzettend. Heb aardig wat paarden gereden en gekend, maar ik ken er niet veel die zo relaxed zijn. Tuurlijk heeft hij ook zijn nukken, maar dat stelt niets voor. Onder het zadel moet hij zijn eerste bok nog geven, heb er met 20 weken zwangerschap gewoon nog op gereden. Buiten en op grote concours terreinen doet hij niets, kijkt nergens naar, zet geen stap verkeerd, doet niet gek in de wei of waar dan ook. Hij is alleen wat groot uitgevallen
.