Oke, je krijgt nu het grootste compliment wat ik ooit heb gegeven aangezien ik helemaal niet van topics hou van kinderen met pony's....... Maar ik vind dit toch wel echt een heel leuk topic en leuke foto's! Wat een leuk stel zijn Myko en Lightning zeg! die komen er wel, ziet er echt ontzettend leuk uit!
dank jullie wel allemaal! Myko geniet ook echt van het bezig zijn met Lightning. Tijdens de fotoshoot was hij het poseren op een gegeven moment wel zat (is ook wel logisch voor zo'n ukkie ), zodra er een fotograafwissel was wilde hij dan wel weer even meewerken, maar hij kon niet wachten tot hij EINDELIJK mocht rijden
Thuis helpt hij me ook graag mee met klusjes in de stal (emmers water vullen, voeren etc), haalt hij een borstel over de paarden (het liefste Lightning natuurlijk) en het allermooiste... Op de mestbult klimmen Ik vind hem nog te jong om heel veel te rijden (hij wil vaker rijden dan van mij mag ), maar af en toe zadelen we Lightning op en gaan we een stukje rijden, of in de bak, of lekker langs het fietspad.
ravellie
Geplaatst: 09-12-15 12:21
Oh wat een leukerd Echt een droom voor onze kleine meid