sharon488 schreef:@Myrthe wat leuk! Waar woon je ? Ik woon ook vlak bij dus ga ook lopend heen.
Entree is gratis inderdaad met de trianingsdagen
Ik woon net naast de Folgeren
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Veel mooie paarden en leuke combinaties voorbij zien komen!
sharon488 schreef:Ik vond het ook erg leuk en koud haha. Ik had 2 doelen, blijven zitten en normaal de bak door.
Normaal de bak door is meer dan geslaagd maar blijven zitten is toch mislukt![]()
Vond het wel leuk maar ik zou het niet nog een keer doen, vond het Veel geld voor 1 opmerking van adelinde
hij was ook wel beetje stout zag ik hihi. Die van mij begon toen zelfs al te klieren daardoor. In de hoofdring was hij super braaf en werd hij zelfs een beetje te stoer waardoor hij iets te sterk werd. De enige aanwijzing die ik kreeg was dat ik m'n teugels iets korter moest pakken. Vond het ook tegenvallen inderdaad. annetm schreef:sharon488 schreef:Ik vond het ook erg leuk en koud haha. Ik had 2 doelen, blijven zitten en normaal de bak door.
Normaal de bak door is meer dan geslaagd maar blijven zitten is toch mislukt![]()
Vond het wel leuk maar ik zou het niet nog een keer doen, vond het Veel geld voor 1 opmerking van adelinde
Oh stuiterde jij eraf tijdens het losrijden?hij was ook wel beetje stout zag ik hihi. Die van mij begon toen zelfs al te klieren daardoor. In de hoofdring was hij super braaf en werd hij zelfs een beetje te stoer waardoor hij iets te sterk werd. De enige aanwijzing die ik kreeg was dat ik m'n teugels iets korter moest pakken. Vond het ook tegenvallen inderdaad.
normaal geeft ze 1 bok en dan is het klaar, maar ze bleef maar door gaan en toen verloor ik een van mn beugels. Nouja toen kwam er dus nog een bok en blijf dat maar zitten.. sorry voor het storen! 
sharon488 schreef:Ik vond het ook erg leuk en koud haha. Ik had 2 doelen, blijven zitten en normaal de bak door.
magdabouma schreef:sharon488 schreef:Ik vond het ook erg leuk en koud haha. Ik had 2 doelen, blijven zitten en normaal de bak door.
was jij diegene die in de inrij'tent'er vanaf viel?
annetm schreef:Mooie foto's Sharon. Eigen foto's? Ik heb die van Digishots even snel bekeken daar, maar vond ze niet zo mooi.
Je zou trouwens je foto's wat bij kunnen draaien, zodat de horizon wel recht wordt. Loopt je paard ook iets meer bergop voor t mooie plaatje :p