Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
KellyLytsa schreef:Ja Governor op plek 2. Mariette Sanders gaf Adelinde ook nog een compliment over de manier van voorstellen tijdens het commentaar geven na de proef.
Anoeska27 schreef:KellyLytsa schreef:Ja Governor op plek 2. Mariette Sanders gaf Adelinde ook nog een compliment over de manier van voorstellen tijdens het commentaar geven na de proef.
Ik wilde geen 10,- betalen voor de proeven, dus ik heb alleen het losrijden gezien. En dat was vergelijkbaar met de PAVO van de zomer. Gekanteld hoofd en continue tong naar buiten.
simpie94 schreef:Ja stap was zeker zonde bij Ghandi, kort en weinig souplesse. Denk dat het ook veel met spanning te maken had.
Helaas het geluid niet aan kunnen hebben (ondanks lid) maar als ik Galileo zo bekeek kan het zijn dat ze hem hebben afgestraft op het stukje spanning/afgeleid zijn. Voor de rest zou ik het niet echt weten waarom. Misschien iemand die de toelichting gehoord heeft?
Laurie schreef:simpie94 schreef:Ja stap was zeker zonde bij Ghandi, kort en weinig souplesse. Denk dat het ook veel met spanning te maken had.
Helaas het geluid niet aan kunnen hebben (ondanks lid) maar als ik Galileo zo bekeek kan het zijn dat ze hem hebben afgestraft op het stukje spanning/afgeleid zijn. Voor de rest zou ik het niet echt weten waarom. Misschien iemand die de toelichting gehoord heeft?
Ik kon me bij Galileo wel in het jurycommentaar vinden eigenlijk, hij is traag en José probeerde dat te verdoezelen door 'm flink naar voren te rijden. Galop was ook echt ronduit slecht