Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Het knapste paard van Bokt, dat is toch wel een heeeeeel groot compliment
Ik heb direct bij aankomst haar van het krachtvoer afgehaald en op onbeperkt hooi en vitaminekorrel gezet... Hele lichte training gaan doen (om de dag aan de longe of onder het zadel). Nog steeds train ik niet erg intensief (max 4 keer per week, nooit meer dan 2 dagen achter elkaar) en krijgt ze onbeperkt hooi en 500 gram Pavo's Natures Best... Heb zelf het idee dat 'less more is' dus ben niet van een kneiterhard regime met veel trainen en veel voeren. Dus echt een speciaal management heb ik niet
Tja, ik ben zelf echt op haar vriendelijke uitstraling, zeer goede karakter en fijne rijgevoel afgegaan, en niet op haar 'looks'. Mijn instructrice zei meteen: "Dit gaat echt een tank worden"... Zelf zocht ik een paard dat gewoon een heel fijn en veilig gevoel gaf, en dat gaf ze me direct. Kijkt nergens naar, schrikt nergens van... Maar wel heet te maken in het werk, maar geef haar een lange teugel en het vloeit weer af.
maria1991 schreef:Jemig ongekend wat een verandering. Ik zag het ook voorbij komen bij dat suplement. Ben je er erg over te spreken? Twijfel ook om het mijn drie jarige bij te voeren.
Knappe knol hoor, helemaal mijn type!
.