Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. Je zegt eventueel heb je plaats, maar hij moest eerst verder kijken. Vervolgens laat hin niets van zich horen tot op de dag dat hij ze zo ineens komt brengen... En brengt hij ook nog eens twee te magere paarden langs.
Zijn ze nou van jouw, of nog steeds van hem? Verkoop/bemiddel je voor hem? Krijg je wel betaald voor de opvang van zijn paarden? Je geeft ook aan dat het niet de bedoeling is dat ze naar hem terug gaan, maar wat nou als je ze niet verkocht krijgt? Want ik las in eerste instantie dat hij op zakenreis ging en dus alleen voor die periode de paarden ergens anders heen moesten. ElineS schreef:En wat ik nog niet snap, want ik ben niet zo slimZijn ze nou van jouw, of nog steeds van hem? Verkoop/bemiddel je voor hem? Krijg je wel betaald voor de opvang van zijn paarden? Je geeft ook aan dat het niet de bedoeling is dat ze naar hem terug gaan, maar wat nou als je ze niet verkocht krijgt? Want ik las in eerste instantie dat hij op zakenreis ging en dus alleen voor die periode de paarden ergens anders heen moesten.
), en ik bemiddel en dat deed ik al voordat ze bij mij stonden. Ze staan al langer te koop.

Lusitana schreef:Olímpio laat zich niet vangen... Veel te bang dat hij weer weg moet.
Hij begroet me wel, maar als ik het hek door ben loopt hij weg. Ik heb er gisteren een half uur achteraan gewandeld en uiteindelijk kon ik hem zijn worteltje geven en een touw over zijn hals doen (hij was inmiddels helemaal bezweet van de sprintjes), maar toen ik het halster om wilde doen, schoot hij er onverwacht toch nog vandoor. Hij trok zijn kont in met aangekenpen staart, verwachtte een klap...
Ik heb hem maar laten lopen en toen ik daarna water ging geven een beetje mais in een emmer gedaan. Daar heb ik een hekel aan als er meer dan 1 paard in de wei staat, want dat kan voor gevaarlijke taferelen zorgen, maar Boneco liep wel achter me aan, maar was niet al te opdringerig en uiteindelijk kwam Olímpio toch ook wat eten. Maar niet op zijn gemak liet hij de rest toch aan Boneco en liep hij weer weg. Zo sneu.
En ik wil alleen zijn staart uit de klit halen.
Dat wordt dus alle dagen een worteltje brengen om vertrouwen te winnen...