Wat een geweldig stoer dier is Tycho toch, dit doet hij ook maar weer even! Die tweede foto van die je later nog postte is echt prachtig, dat blije hoofd van Tych
Coooool dat ziet er heel stoer uit! Wat dapper dat jullie hieraan meegedaan hebben ik vind Tycho echt een prachtig dier om te zien, zeer mooie kleur voor een trekpaard!
wat een gaaf paard heb je is dat een traditie in Zeeland ofzo dat dat met een trekpaard gebeurd? Omdat je normaal alleen witte schimmels ziet? Ben ik eigenlijk wel benieuwd naar!
lijkt me echt zo leuk om je eigen paard zo te zien
Gwen
Geplaatst: 15-11-15 14:05
Wat een heerlijk paard is Tycho toch; geen wonder dat de Sint én het publiek van hem genoten hebben, je ziet Tycho ook met volle teugen genieten .
Aangezien het zijn eerste keer was ben ik niet als Piet gegaan. Leek me verstandig voor het geval dat Wie weet volgende keer. Of niet. We zullen t zien.
Amaris
Geplaatst: 15-11-15 14:16
Wat een leuk dier!!
En grappig hoe sint de teugels vast heeft, haha!
Eline91
Geplaatst: 15-11-15 15:35
Wat doet Tycho dat geweldig goed
Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!
Geplaatst: 15-11-15 18:35
Tycho is veruit het mooiste trekpaard van Bokt! Wat is hij prachtig, zeg! Erg mooi ingevlochten en wat een uitstraling heeft hij! Ook fijn om eens een trekpaard te zien dat mooi op gewicht is en niet te zwaar Ja, ik ben fan! Mooi hoofdstel heeft hij trouwens. Staat hem goed! Je mag gerust vaker foto's posten
JolisaJ
Geplaatst: 15-11-15 18:36
Wat een knapperd is het toch! Vind de kroelfoto met Elize ook heel lief.
Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller
Geplaatst: 15-11-15 18:41
Wat, je komt met Tycho in zierikzee, waar Modena woont, en je gaat niet eens even bij haar langs?
Echt gaaf dat je hier voor gevraagd bent. (Ben stiekem jaloers ) Hij ziet er echt goed uit zo, het staat hem wel. Sint moest wel hoog klimmen zeg. Fantastisch dat hij dit zo braaf doet. Hij lijkt het allemaal wel prima te vinden.