Op het strand, in het donker... filmpje.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Zoolgangster

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-15 17:55

ilonamandjes schreef:
Die verhalen ken ik ook.... drijfzand op het strand. En daar zie je overdag ook niks van! Dan kom je erin terecht en daar ga je... maargoed, om die reden vermijd ik niet het strand. En ook niet in het donker. Ben alweer een paar keer geweest en het is echt genieten :D natuurlijk zijn we zo voorzichtig mogelijk en met maanlicht zie je duidelijk of er eventueel een kuil is!

Nee, precies, om nu het strand te vermijden is ook wat overdreven. :D

Jennyj01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-15 19:39

Maar het is ook een misverstand dat je geen hand voor ogen ziet hoor. Alleen op enkele nachten is het echt heel donker. Op heel veel andere zie je behoorlijk veel.

lianne484

Re: Op het strand, in het donker... filmpje.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-15 19:55

Wauw wat gaaf ilooon!!

Iloscorp

Re: Op het strand, in het donker... filmpje.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-15 20:24

Danku danku :D

Nikass

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-15 20:33

Ik heb vroeg met manege Poelenburgh volle maansritten op het strand gereden. Meestal heb je vrij veel zicht, alleen niet in het bos er naar toe. We gingen in rengalop over het strand, in een groep van tien paarden. Ook het oplichtende zand gezien en de kleuren in de golven. Heel gaaf allemaal! We hadden een goede gids die voorop reed en het strand goed kende, en het is altijd goed gegaan. De paarden waren altijd relateren dan tijdens de strandritten overdag :)