Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
switt schreef:Ik snap niet zo goed waarom je op zo een onvriendelijke wijze ongevraagd jouw mening zo aan iemand opdringt maartje1990... Ik heb niets tegen bitloos/boomloos/ijzerloos aanhangers maar het lijkt bijna een soort religie waarvoor overal (ongevraagd) gepreekt moet worden.
Super fijn dat ze mag blijven TS, succes in de toekomst. Ze is prachtig!
Coberlina schreef:Als iedereen die heel luid komt verkondigen, dat jij je teugels te kort hebt, en niet altijd even correct zit met je benen, dan mogen deze allemaal mijn jonge merrie ook eens komen testen!
Heb ook een jong paard staan, die nogal een ferme galop heeft, en die graag van zichzelf te diep loopt.
En dan moet je nu eenmaal het doen met het contact dat je krijgt.
Je kan toch moeilijk je teugels een halve meter langer laten 'omdat dat de lengte is die ze zou moeten hebben'Nee, je neemt zacht contact en probeert dan elke keer de hals te laten uitschuiven. En dat krijg je echt niet op een paar keer hoor! Zeker niet als je wat een gespannen paard hebt soms.
Een jong paard rijden is niet simpel, en ik vind dat je goed bezig bent Yentl!
Knappe foto's ook met deze set en achtergrond
Aifa schreef:Ik reageer eigenlijk nooit op Bokt, maar volg Hinde al een tijdje en blijf het een onwijs leuke merrie vinden. Ook ik zag dat ze te koop stond en toen ging het eerlijk gezegd wel even kriebelenOnwijs fijn voor jou dat je dr kunt houden!
En jouw topic is ook meteen de reden waarom ik nooit topics open op bokt....![]()
Ik vind dat je Hinde heel fijn rijdt! Zie een mooi actief en ontspannen beeld. Snap niet dat er gezegd wordt dat het paard gelet op jouw teugellengte niet de kans krijgt om zelf haar evenwicht en balans te zoeken. Ik zou graag weten hoe dat er dan uit moet zien op de foto? Ik zie een fijne verbinding en een paard dat er inderdaad nog wat achter kruipt. Ze is jong en door langzaam wat meer kracht te verzamelen bij dr en een toestaande verbinding te houden zal ze ook 'vanzelf' wat meer naar de hand toekomen en daarmee naar de loodlijn toekomen.
Geniet van dit prachtige paard!