Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Cinnepin schreef:Ok, er zullen nu misschien mensen boos worden, of niet.
Maar stang en trens, sporen en zweep....come on, zou je paard je zonder al die dingen niet begrijpen? Niet een beetje veel van het *goede*?
Ik vind dat echt jammer.
Wel prachtig dier!
Alle gekheid op zijn stokje ik ben altijd vriendelijk voor hem, ik geef liever een corrigerend tikje dan dat ik hem continu been moet geven. Hopelijk snap je waar dergelijke hulpmiddelen voor zijn. Verder ga ik hier niet op in.Cinnepin schreef:Ok, er zullen nu misschien mensen boos worden, of niet.
Maar stang en trens, sporen en zweep....come on, zou je paard je zonder al die dingen niet begrijpen? Niet een beetje veel van het *goede*?
Ik vind dat echt jammer.
Wel prachtig dier!
Gipsylover schreef:Cinnepin schreef:Ok, er zullen nu misschien mensen boos worden, of niet.
Ik vind dat echt jammer.
Wel prachtig dier!
Hij heeft de striemen op zijn lijf staan hoor, zijn buikje is helemaal kaal van m'n sporen. En bovendien heeft hij echt geen plezier in zijn werk...Alle gekheid op zijn stokje ik ben altijd vriendelijk voor hem, ik geef liever een corrigerend tikje dan dat ik hem continu been moet geven. Hopelijk snap je waar dergelijke hulpmiddelen voor zijn. Verder ga ik hier niet op in.
Derest bedankt!
Ik vind dat echt jammer.
Wel prachtig dier!
Ik vind dat echt jammer.
Wel prachtig dier!
Ik heb Hanneke erg vaak zien rijden, we stonden eerder samen op stal en ik kan niets anders zeggen dat ik weinig mensen zie die zo vriendelijk rijden als zij. Jullie moeten lekker zo doorgaan en dan vliegen jullie ook zo het Z1 door
) Cinnepin schreef:Heb ik gezegd dat ie striemen heeft?
Dat heet sarcasme