Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Boras schreef:Paardje is juist zeer moeilijk te rijden en te ontspannen en heeft juist een amazone met een houdingprobleem, ik meen vanwege lichamelijke problemen. Heel spijtig, maar reden te meer om op een groter en breder paard te gaan rijden.
Het is gewoon geen passende combinatie op meerdere fronten.
Voor mij staat het welzijn van dit dier voorop en daarbij is de vergelijking van andere combinaties natuurlijk niet terzake doende.
bigone schreef:Boras schreef:Paardje is juist zeer moeilijk te rijden en te ontspannen en heeft juist een amazone met een houdingprobleem, ik meen vanwege lichamelijke problemen. Heel spijtig, maar reden te meer om op een groter en breder paard te gaan rijden.
Het is gewoon geen passende combinatie op meerdere fronten.
Voor mij staat het welzijn van dit dier voorop en daarbij is de vergelijking van andere combinaties natuurlijk niet terzake doende.
Misschien niet maar daar durft niemand blijkbaar iets te zeggen, misschien omdat het een internationale ruiter is. Kijk eens in het profiel van ts, de meeste rijfoto's laten fijn ontspannen paard zien en daar kan menigeen een voorbeeld aan nemen. Als ze echt te zwaar was dan had het paard allang klachten ontwikkeld.
bigone schreef:Paard ziet er echt niet uit of hij bezwijkt onder het gewicht van ts. Waarom zit iedereen altijd te kwijlen en bewonderende kreten te slaken bij een bokker die echt veel te zwaar is maar wel zeer hoog rijd met meerdere paarden en bij een fijne ruiter met ook een zo te zien goed getraind paard word er meteen weer over een paar kilo teveel geluld. Ts, mooie platen van een mooie rit en prachtige hond, geniet er van!!