Schimmel Amadeus in de M1

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

deksel

Re: Schimmel Amadeus in de M1

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-15 14:57

Mooi paard! Ik vind grijs net ietsjes beter staan :)

Roos_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-15 16:28

Super gaaf! Ik vind jullie heel leuk. Iid gewoon M1. Niet onzeker zijn!

Grijs vind ik ook mooier ja. Ik heb je een PB gestuurd voor instructie tip.

Narcissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-15 16:32

Het grijs staat haar beter vind ik ;)

De foto's ogen mooi, rustig en vriendelijk gereden. Doe zo verder!

Kaatje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-15 16:56

Wat leuk! jij en Deus in uitgelicht!
Gefeliciteerd met jullie winstpunt in het M1.
Op naar het Z!!!

Vincy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-15 19:26

Leuke foto's! +:)+
Ik vind wit voor jullie ook veel mooier staan. Net wat netter en chiquere uitstraling. *D
Veel succes nog verder samen!

djuulsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-15 23:14

Ziet er goed uit Thirz! Knappe Deus! Hebben jullie toch mooi samen voor elkaar gekregen +:)+

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-15 10:42

Mooie foto's zusje, jullie gaan echt vooruit!

Change3x

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-15 10:43

Ziet er goed uit! :)
Grijs staat mooi maar met dressuur ben ik toch meer een voorstander voor wit.

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-15 11:41

Wat nou B ruiter? Je rijdt hartstikke M1 hoor, supergoed!
Het beeld ziet er ook fijn uit en ik ga toch voor het witte dekje :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-15 21:11

Ik ga voor grijs! Staat gaaf, en is net even wat anders! (al is dat witte met grijze rand ook mooi, maar ik vind je grijze dekje net even wat aparter, leuker dus :) )

Is Elisa of Christianne (instructrices) niks voor je? Of had Marijn dat ook al geopperd? ;)

xxMarinaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-15 22:57

Wat een leuk paard heb je! En gefeliciteerd met je punt in de M1!

Het rijden ziet er heel vriendelijk uit. Fijn om te zien. Ik zou als aandachtspuntje willen noemen dat het beeld wellicht nog mooier is, als je je paard iets actiever voor zou stellen. Nu ziet het er op sommige fotos wel erg braaf uit en ik denk dat hij wel wat meer kan laten zien. Lekker blijven schakelen en die achterhand activeren en dan vliegen jullie zo door de M heen! :)

Rhona55

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-15 22:12

Ziet er super uit! Ik rijd ook in het M1 en ziet er in mijn ogen super uit! Ik ben ook voor het grijze dekje, alleen zou je paard ook wat liever iets opgerichter zien. Super mooie combi zijn jullie zeg!

Thirza

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-15 14:55

wat een enorm leuke reacties! echt super leuk! :j

wat leuk ook dat de ene zegt wit dekje en de ander juist weer grijs.

Laura, wat leuk dat je het zegt! Daarom blijf ik af en toe ook foto's plaatsten zodat de steigende lijn te zien is van ons :)

rumay, ik heb helaas niet veel keus kwa neusriem, Deus heeft vorig jaar een scheur in zn neusbot gehad en een gecombineerde neusriem zit niet meer lekker sindsdien, op de eerste foto kan je het litteken nog zien.

kerensa, haha wie weet ooit!

marina, de balans tussen actief en loperig moeten we nog vinden, hij wordt soms iets te loperig en dan heb ik geen fijne aanleuning meer, maar we blijven oefenen :D

franka, ik ga waarschijnlijk elisa eens vragen voor een proef les.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-15 15:14

Ik heb zelf ook een paar keer les gehad van Elisa, ben zeker tevreden over haar! Ik zou het inderdaad gewoon doen en dan kan je zelf is kijken :) Neem aan dat je haar nummer van Marijn gekregen hebt? Anders moet je maar een pb doen ;)

mylittlejoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-15 15:35

Het ziet er niet verkeerd uit hoor! En je rijdt zeker niet voor gek in het M1. Gefeliciteerd met je punt trouwens! *\o/*

Wel heb ik wat puntjes van kritiek. Of nou ja, kritiek...constructieve punten. :D Het ziet er voor het beeld en de foto's op zich prima uit, maar wat mij opvalt is dat het paard niet lekker los door het hele lijf van achter naar voor gaat. Ik mis wat activiteit in het achterbeen en smakelijkheid van voren. Op sommige foto's zie je vrij duidelijk dat hij zich wat vast zet in de kaak, waardoor je niet goed door kan komen en eigenlijk je hulp er in de schoft er al uit gaat. Op zich kom je daar in het M1 nog wel mee weg, maar je wilt toch wel naar wat meer gedragenheid toe. Je zou eigenlijk moeten proberen om hem wat meer van achter naar voren te rijden; naar mijn idee ben je nu te veel met de voorkant bezig. Dus iets meer lengte geven aan de voorkant en wat meer van achter activeren. Wat je dan vanuit het achterbeen in je handen krijgt, dát kan je gaan opvangen en sluiten. Succes!

Thirza

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-15 21:27

Dat klopt helemaal hoor! We hadden ook wel wat spanning en daardoor kreeg ik hem ook niet zo los.
Hij moet er ook van achter meer bij, hij is wat recht in z'n rug en daardoor is het kantelen van z'n bekken nog niet zo gemakkelijk.
En daarbij komt gewoon dat ik wat ruitergevoel mis, dat maakt het allemaal wat lastiger :)
Ook vind ik het moeilijk om de juiste balans te vinden tussen actief en loperig, dan loopt ie onder mij vandaan.

CK88

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-15 12:28

Wat een leuke combinatie! Erg mooie schimmel en jou outfit is ook erg mooi. Voor de M1 ziet het er keurig uit, hij mag iets meer op het achterbeen en iets meer door zijn hals lopen, maar dat winstpuntje is wel verdiend! Nu gaan voor de prijzen ;) Denk dat jullie het makkelijk kunnen.

Thirza

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-15 13:34

Wat een leuke reactie, dank je wel!