Mijn topper voor de laatste keer in actie!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

NatasjavE

Re: Mijn topper voor de laatste keer in actie!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-15 18:02

Prachtige foto's. Zou er zeker een uitvergroten. Lekker nu genieten van een welverdiend pensioen.

Wat heeft ze een mooie gloed in haar vacht. Prachtig.

Alleen een heeel klein dingetje. Je paard is een Anglo Arabier x Draver. Ixion was een Anglo Arabier.(X achter de naam ipv OX )

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-15 20:44

Mooi topic Simone! Mata is echt een toppertje!
Jullie hebben mij en Roos een mooi eerste bosritje bezorgd. En ook nog eens heerlijk mee mogen rijden in Epe.. En oh ja.. Ook mee geweest naar het strand. Super gaaf om een aantal keren deel te hebben mogen nemen aan je bucket list!
Ookal kunnen jullie geen mega ritten meer doen, jullie gaan nog zeker genieten saampjes!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-15 21:47

Ik moet eerlijk bekennen dat ik het voor zo een groot paard ook een zeer respectabele leeftijd vind om met pensioen te gaan. Ik moet nog maar zien dat die grote van mij het dan nog doen gaat...

Vind ook de laatste foto helemaal geweldig; je word gewoon getroost door Mata, echt heel mooi om te zien!

xLianneZorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-15 22:55

Mooi topic Simoon, jij en mata bedankt voor alle leuke ritje en zeker ook een belangrijke rit van mij met Siel. En geniet van alle kleine dingetjes! :D

S_imonee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-15 19:26

Had ik gisteravond een hele lijst met antwoorden getypt.. telefoon leeg, weg bericht :P
Dus ik begin maar weer opnieuw, maar dan op de pc.

Bedankt voor alle leuke en lieve reacties!
Voor degene die het geen vroeg pensioen vinden: Ook al is ze al 23 jaar.. 3 maanden geleden zou ik iemand keihard uitgelachen hebben als die zou zeggen dat ze dit jaar nog met pensioen zou gaan.
Ze liet totaal niks van haar kwaal (die er waarschijnlijk al een paar jaar is) merken en genoot van elke rit die we reden en elke wandeling die we maakten. Nadat we een implussklasse van de Endurance goed uitgereden hadden en ze de Eper paarden4daagse weer met twee hoeven in de neus helemaal uit liep, dacht ik dat ze zeker nog wel een jaar of twee mee zou kunnen gaan. Dit nieuws kwam daardoor ook extra hard aan..

WhiteLogness:
Dat klopt, daar is ze inderdaad naar vernoemt. Zo heette ze al hoor, had het zelf al 14jarige nooit bedacht :')

Het was leuk jou en Macho een keer te begeleiden Ingrid!

NatasjaVE: Klopt.... foutje van mij. Had het paspoort zo niet bij de hand, maar kon er zo niet opkomen wat voor Arabier het nog ook al weer was B-)

Ik vond het ook heel leuk om deel te mogen nemen aan jullie eerste buitenrit Shirley! En wat doet Roos het nu goed!
Dat gaan we zeker doen.

Thanks Claudia! Vind het zelf ook een hele mooie foto. Maar dat is niet een die ik uit zou vergroten :P

Geen dank Lianne! Ik heb ervan genoten! :D Maar dat kan ook bijna niet anders met zo'n mooie achtertuin :')

_l_amanda_l_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-15 10:51

Mooi topic Simone! En in Uitgelicht ook nog!
Was leuk om Mata nog eens te fotograferen, ze is leuk! (beetje enthousiast en bewegelijk soms :') )
En vind het super dat ondanks ze afgeschreven is, jíj dat niet ook doet en haar gewoon lekker houdt!
Menig paardje zou zich zo'n baas wensen, of je nou ritten kan maken of niet; jullie zijn echt een gouden combi! :)

S_imonee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-15 10:59

Aah, thanks voor je lieve reactie amanda! <3

farahdiba46

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-15 13:01

Wat fijn dat je haar gewoon bij je houdt *\o/* dat zie je toch niet vaak meer....

Tarenko

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-15 17:41

Wat een super leuk paard <3 Helaas dat ze is afgekeurd, ik vind het wel super goed dat ze bij jou oud mag worden! En je hebt hele leuke dingen om op terug te kijken. Zelf vind ik foto 15 heel mooi.

shettie100

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-15 18:15

ja ik snap dat het even slikken was voor je! super leuke foto's <3

bobomelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-15 21:02

Ooooh wat een mooie foto's!! Helaas is de reden minder leuk, maar wat een geweldig paard! En tof dat wij samen Ommen hebben gereden!!! Bo en Mata die zo lief met elkaar waren!!!
Mata mag blij zijn met zo'n baasje! En baasje zo blij met Mata!!
Erg balen dat haar beentjes het niet meer kunnen volhouden die vele km's! Gelukkig mag ze genieten van haar welverdiende pensioen!!