Had ik gisteravond een hele lijst met antwoorden getypt.. telefoon leeg, weg bericht 
Dus ik begin maar weer opnieuw, maar dan op de pc.
Bedankt voor alle leuke en lieve reacties!
Voor degene die het geen vroeg pensioen vinden: Ook al is ze al 23 jaar.. 3 maanden geleden zou ik iemand keihard uitgelachen hebben als die zou zeggen dat ze dit jaar nog met pensioen zou gaan.
Ze liet totaal niks van haar kwaal (die er waarschijnlijk al een paar jaar is) merken en genoot van elke rit die we reden en elke wandeling die we maakten. Nadat we een implussklasse van de Endurance goed uitgereden hadden en ze de Eper paarden4daagse weer met twee hoeven in de neus helemaal uit liep, dacht ik dat ze zeker nog wel een jaar of twee mee zou kunnen gaan. Dit nieuws kwam daardoor ook extra hard aan..
WhiteLogness:
Dat klopt, daar is ze inderdaad naar vernoemt. Zo heette ze al hoor, had het zelf al 14jarige nooit bedacht 
Het was leuk jou en Macho een keer te begeleiden Ingrid!
NatasjaVE: Klopt.... foutje van mij. Had het paspoort zo niet bij de hand, maar kon er zo niet opkomen wat voor Arabier het nog ook al weer was
Ik vond het ook heel leuk om deel te mogen nemen aan jullie eerste buitenrit Shirley! En wat doet Roos het nu goed!
Dat gaan we zeker doen.
Thanks Claudia! Vind het zelf ook een hele mooie foto. Maar dat is niet een die ik uit zou vergroten 
Geen dank Lianne! Ik heb ervan genoten!
Maar dat kan ook bijna niet anders met zo'n mooie achtertuin