Ons Working Equitation avontuur op Horse Event

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Re: Ons Working Equitation avontuur op Horse Event

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-15 11:37

Je hebt het gewoon gedaan! Laden (twee keer!), daar zijn en dan nog rijden ook! Top!

Bert en Jimmie waren gewoon hilarisch samen, Jim kroop bijna in 'm :')

PartoutZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-15 12:57

Oh nee joh Aman, ik vergelijk die wedstrijd niet met HE :')
Maar Jim met Jordy. Je weet hoe Jordy was. Ik wil alleen zeggen dat ze door de jaren heen en de ervaringen die ze op doen, ze volwassen worden en steeds minder vaak reden tot paniek zullen zien. Geen vergelijk met een wedstrijdje en HE hoor :))

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-15 13:40

Shadow0 schreef:
Die foto met Bert :+: Alsof 'ie Jim ook echt toefluistert "joh, het is niet zo eng, let maar een beetje op mij, dan zul je zien dat het wel meevalt :j " (En ook de tweede foto daarna, dat hij echt even op lijkt te letten dat het allemaal wel goed gaat.)

Fijn dat het allemaal goedgekomen is en dat jullie er nog echt plezier hebben gehad, maar wat een avontuur.

(Maar als jullie allebei spierpijn hebben, dan kan een stukje licht en luchtig bewegen wel goed zijn, om de afvalstoffen even wat af te voeren.)

Ik denk dat ie dat ook heeft gezegd :j
"Kom maar hoor, houd mijn handjestaart maar vast."
Jim staat gelukkig 24/7 buiten. Meestal loopt hij zelf de spierpijn er wel uit. Ik daarentegen moet echt even een rondje wandelen :')

Lies: Jim is over het algemeen niet meer zo paniekerig. Wel druk of gezonde spanning. Maar niet meer in paniek. Gister was echt een overload. Ik geloof niet dat Jim dit over 10 jaar wel trekt, het is gewoon een enorm evenement wat je niet kan trainen.

paljaslaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-15 13:41

Ik deed de sgw clinic!

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-15 13:52

Wat gaaf aman! Wat moet jij trots zijn! Ik vind je een held, zou echt mn broek vol hebben :=

tones

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-15 19:51

Hartstikke stoer dat je er toch bent op gestapt! +:)+

Erg leuke foto`s.

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-15 20:04

Afbeelding

(En op je prikbord hangen voor als je je ooit eens down voelt :) )

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-15 20:12

Ik vind 'm briljant :D

Mickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-15 21:34

Het was erg mooi om te zien hoe je vooraf met hem liep en er van overtuigd was dat je er niet op ging en we je dan even later op Jimmy in de ring zien. Geweldig zoals je jezelf moed in aan het praten was :D
Dochterlief vroeg vandaag nog of het nadat wij weg zijn gegaan Jim ook nog zo braaf was gebleven zoals hij over het bruggetje ging.
Amanda je mag echt trots zijn op wat jullie gisteren met zijn tweetjes hebben gedaan. Moet je kijken van hoe ver je bent gekomen en nu heb je gewoon op het HE gereden! Top!

Rubio

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-15 21:36

Ik heb hem inderdaad af zien gaan op het losrij terrein. Dat was behoorlijk heftig. Super stoer dat je er toch op bent gegaan en gewoon hebt meegedaan met die clinic!

Appelflapje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-15 21:42

Ik vond je superstoer! En heel leuk om te zien dat jullie uiteindelijk zelf nog een ander paard konden helpen om over de brug te komen. Je bent toch maar weer mooi een hele gave ervaring rijker! *\o/*

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-15 08:09

Moet inpraten? Ik was er van overtuigd dat ik niet meer ging op een gegeven moment :')

Bedankt allemaal! Jim was gisteren nog best onrustig, dus hij heeft lekker vrij gehad. Vandaag maar eens kijken of we wat in hand trail dingetjes kunnen doen. Dat vindt hij meestal wel leuk. En dan morgen weer vrij. Lekker rustig aan doen deze week. Dat heeft hij wel verdiend!

Nog wat leuke foto's van Joycee Wiltens (MachoPablo)
Backup door de gele paaltjes
Afbeelding

Vooruit
Afbeelding

Luisteren
Afbeelding

Braaaaaaaaf
Afbeelding

Braaf paard zo langs het publiek :+:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-15 15:40

Als het zo druk was rond het inrijterrrein verbaasd het me niet dat hij is ontploft. Dat zou zelfs mijn normaal doodbrave Rubiquil merrie doen. Vooral als er menners tussen zitten want dat zijn dingen die ze niet gewoon is en zo'n koets kan nogal eens rammelen. :=

wel hoedje af voor Jim dat hij toch nog voldoende kalmeerde. _/-\o_ Kan me best voorstellen dat hij dat deze week nu allemaal moet verwerken. :(:)

Narcissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-15 15:56

Heel fijn dat jullie toch positief geëindigd zijn :).

Kan mij inbeelden dat het erg drukkend overkomt bij een paard dat al dat gedoe niet gewend is...

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-15 17:53

Jullie zijn zo knap! Je hebt het toch maar gedaan met Jim!! Je mag trots zijn op jezelf en op Jim! Geef hem maar een dikke knuffel van mij

Marcato

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-15 18:05

Je clinic heb ik helaas gemist, maar ik heb je wel op het losrij terrein gezien. Hij ging heftig tekeer idd. Samen met die schimmel. Knap dat je hebt doorgezet en de clinic zo goed bent door gekomen!

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-15 13:34

Dank jullie wel!

Jim heeft lekker vrij gehad van de week. Hij had best nog wat onrust in zijn lijf en zocht heel veel steun. We hebben dus wat gewandeld, gespeeld, in hand trail geoefend. Vandaag had ik les van Paulette Zorn op vreemd terrein. Hij was wel wat gespannen, maar met hulp konden we allebei weer ontspannen en gingen we uiteindelijk super relaxt in galop de bak rond.

Horse Event was een bijzondere ervaring, goed dat we het gedaan hebben, maar volgend jaar toch echt weer zonder paard :j

Nog een fotootje van de brug van LoveUggs
Afbeelding