Wat ziet dit er ontzettend leuk uit! Je straalt helemaal
En ik vind je er echt heeel erg goed uit zien! En dan al helemaal als je bedenkt dat je zoveel bent afgevallen Ik heb echt veel respect voor je! Ga zo door, en geniet ervan!!
Sas, je bent een topper! Ik heb enorm respect voor je doorzettingsvermogen, en dat er nog maar heel veel van deze leuke ritten zullen komen met je mooie Bo!
Eline91
Geplaatst: 31-08-15 06:26
Wat geweldig TS, je mag echt trots zijn op jezelf hoor!
En wat een fijne foto's op het strand...genieten voor jullie allebei.
friesiszwart
Geplaatst: 31-08-15 07:19
super voor het volhouden, maar de doel is natuurlijk heel leuk. SUPERD VAN JE DAT JE HET VOL GEHOUDEN HEBT. Leuke combi samen en het restant verlies aan gewicht zal zeker gehaald worden. Wat heb jij een enorme wilskracht. Top
Wat ontzettend goed dit, die positieve reacties heb je echt wel verdiend imo. Ik vind het plaatje er hardstikke mooi uitzien, je past er echt netjes op nu. Veel rijplezier.
Sheran
Geplaatst: 31-08-15 14:07
Ik vind het zo ontzettend goed van je dat je zo goed aan je paard dacht en eerst wilde afvallen voor je erop klom. En niet vond dat je 'recht' had op paardrijden, zoals ik zo vaak hoor. Hier kunnen veel mensen een voorbeeld aan nemen!
Ann_Pam
Geplaatst: 31-08-15 14:09
Wauw wat knap zeg! En de plaatjes zien er super uit, leuk paard heb je!
Wat knap van je! Echt goed! En als je zo door gaat komen de laatste kilo's vanzelf wel (en anders maar niet, als je maar lekker in je vel zit, en dat zit je wel zo te zien!) En wat is dat dier van jou toch ontzettend mooi.