Ruiterhuis: dat hopen wij ook voor hem. Dan heeft het paard ook weer het gevoel dat die bezig is haha. Maar zo niet dan is er niks aan te doen en komt het ook wel goed met hem
Pimaude: je beledigd hem nu wel een beetje hoor dr laatste keer dat ik keek was die nog een ruin Maar hij was best uit zijn doen ja, maar kon die niks aan doen hij was een beetje uit zijn comfi zone gehaald en dat is spannend
Ik heb het al eerder gezegd, maar wat een prachtige foto's van jullie samen! De band die jullie hebben is gewoon bijna tastbaar lijkt wel! En je jurkje is zo leuk!!
Oh op die manier! Maar de omstandigheden zaten zo ongeveer alles behalve mee. Ik ben zelf ook fotograaf en had het zeker niet beter gekund. Dus desondanks de omstandigheden (geen top locatie, midden op de dag met een felle zon en een paard die niet in zijn hummwas) heeft ze er goed werk van weten te maken vind ik
Wauw Marieke, wat staan jullie er samen prachtig op. Ik had het al gezegd maar vind het onwijs knap van je hoe je ermee om gaat. Ik ga in ieder geval voor jullie duimen dat hij nog lang pijnvrij mag blijven!
Bedankt Jolijn, het deed en doet me erg goed als mensen dat zeggen Het doet me nogsteeds zeer als ik er echt overna ga denken, maar zo in het dagelijkse leven probeer ik het rationeel en positief te bekijken zodat ik er voor mezelf en voor schim kan zijn en er zo het beste van te maken. Anders worden het 9 vreselijke maanden denk ik Dus ik geniet elke dag van zijn vrolijke aanwezigheid.
Sidera
Geplaatst: 31-08-15 22:19
Die zwartwit foto's van jullie moeten echt in een brochure!
Wauw, heel mooi
Myca
Geplaatst: 31-08-15 22:27
Jeetje, wat een heftig verhaal bij die mooie foto's. Jullie band straalt er van af! Wij hebben bij jullie in een groepje nog een WE clinic gereden bij Horse Event en toen zagen jullie er uit alsof je nog jaren voort kon. Gelukkig kan jouw Sjiem met pensioen bij jou, daar boft hij dan maar weer mee.