Heerlijke dressuurstage!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

IlBuono

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-15 18:46

elenaMM77 schreef:
SBravour schreef:
Wat voor stage was dit dan? Soort instructiekamp gewoon? Hele mooie foto's! Verbeterpunten zie je zelf al in.

als ik zo lees dan lijkt het idd een beetje op instructiekamp of dag met workshops.
tis wat met het taalverschil :')

Instructiekamp ken ik gewoon niet :+ en ja workshops zie ik eerder als vanbuiten af mensen inhuren en dit was echt gewoon op stal :D

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-15 19:46

IlBuono schreef:
Hij kan het zeker juist en ik normaal ook :+ Hij was hier zeker wel niet gemakkelijk mee maar ik zal er op letten. Mijn been ligt zeker niet juist en ook mijn gewicht juist leggen is vaak een probleem :o Bedankt voor de reactie!

En op vreemd terrein is het sowieso echt niet vanzelfsprekend dat alles zo fijn gaat als thuis! :)

IlBuono

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-15 20:23

Lara_Silver schreef:
IlBuono schreef:
Hij kan het zeker juist en ik normaal ook :+ Hij was hier zeker wel niet gemakkelijk mee maar ik zal er op letten. Mijn been ligt zeker niet juist en ook mijn gewicht juist leggen is vaak een probleem :o Bedankt voor de reactie!

En op vreemd terrein is het sowieso echt niet vanzelfsprekend dat alles zo fijn gaat als thuis! :)

Dit is wel thuis voor ons :+ maar moet zeggen dat ik eigenlijk de laatste tijd niet zoveel met hem gereden heb, omdat zijn baasje af en toe zelf reed ;)