Hij is echt niet te mager of stijf. Wat Cioccolato zegt dat hij te eten krijgt, krijgt ie ook echt. Sinds ze hem heeft is hij flink de hoogte in gegaan. En dat kan ik weten wat ik zie hem minimaal 6 keer per week
Knotjes staan hem goed, wordt straks een mooie verschijning op concours!
Wat een gaaf paard heb je! Ik durf het bijna niet te zeggen maar in tegenstelling tot de andere zie ik wel een mooier paard in dit topic. Ik vind z'n bespiering juist beter. Je kan ook goed zien dat hij is gegroeid, en hij is inderdaad wat schraal maar als ik de groei zie denk ik ook dat dat weer bij trekt wanneer hij minder gaat groeien. Leuke knol!
Cioccolato
Geplaatst door de TopicStarter: 23-08-15 14:26
Dankje Malissa!
Ook bedankt Sastaic en Esaqar! Hij is momenteel ook aardig smal, vergeleken met een paar maand geleden. Hij moet gewoon nog totaal bijgroeien! Tijd, mogelijkheid en brandstof er voor krijgt hij allemaal
Laatst bijgewerkt door Cioccolato op 23-08-15 14:49, in het totaal 1 keer bewerkt
geerke
Geplaatst: 23-08-15 14:38
prachtig paard!Schraal?Volgens mij weten mensen niet meer hoe een paard er uitziet die op goed gewicht is
Cioccolato
Geplaatst door de TopicStarter: 24-08-15 12:17
geerke schreef:
prachtig paard!Schraal?Volgens mij weten mensen niet meer hoe een paard er uitziet die op goed gewicht is
Dank je! Dat idee heb ik ook. Al mag hij wel iets meer krijgen. Hij zwaard vanzelf nog wel iets verder uit!
Wat een knapperd!! Vind hem zeker niet schraal. Hij is lekker aan het groeien en ziet er goed uit. De spiertjes komen vanzelf en zo te horen krijgt die echt genoeg te eten! Groeien kost nou eenmaal veel energie waar niet tegenop te voeren is!