Schitterende foto's. Ik vind dit soort rijkunst kunst met een hoofdletter K, inderdaad levende schilderijen, toegepaste archeologie.... Hoe je het maar noemen wilt Maar in twee woorden: Machtig Mooi
Wat een fantastische locatie en wat passen jullie er prachtig in En knap om dergelijke oefeningen met z'n 4-en uit te voeren in zo'n krappe ruimte. Dan staan jullie paarden scherp aan de hulpen.
xDenies
Geplaatst: 16-08-15 09:52
mairead schreef:
*edit* De foto op uitgelicht doet mij denken aan een film over de drie musketiers ofzo.
Dat dus
7ofhearts
Geplaatst: 16-08-15 09:52
Ja, dit is echt mooi kijkvoer. Super mooi in beeld gebracht.
Ik moest ook aan de 3 musketiers denken. Schitterende foto's en dat in zo'n kleine bak. Petje af hoor. Verder ben ik zelf ook gek op geschiedenis.
Pluizebolpum
Geplaatst: 16-08-15 13:32
Oh, wat een prachtige platen. Schitterend sfeerbeeld zo. En wat moet het toch machtig wezen als je er dan zo rond mag rijden op die eveneens prachtige paarden.
Wat prachtig dat die rijhal er nog is en nog als rijhal te gebruiken is, ook al is het wat krapjes. Prachtige foto's, gaaf dat jullie daar mochten rijden met jullie show.
randalinpony
Geplaatst: 16-08-15 17:55
Prachtige fotos en wat een sfeer!
Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller
Geplaatst: 16-08-15 18:13
Eerste wat ik zeggen moet: Wat een heerlijke ronde paardenbillen.
En nadat ik daar naar had gekeken heb ik genoten van het prachtige plaatje dat dit oplevert, echt uniek. Jullie hebben met dit optreden even de tijd teruggezet.
Eline91
Geplaatst: 16-08-15 20:51
Waauw, geweldige foto's!
Givisa
Geplaatst: 16-08-15 22:42
Schitterend!
JoSav
Geplaatst: 17-08-15 13:58
Bijzonder. En erg leuk dat je dit wilt delen. Toevallig heb ik een paar weken terug het werk van William Cavendish nog eens doorgenomen. Deze foto's geven dat eigenlijk een extra dimensie. En het toeval wil dat ik onlangs ook langs Bückeburg reed en het nogal spijtig vond dat ik geen tijd had om even te stoppen. Erg leuk dat ik dan op dit topic ben gestuit. Het geeft wat meer dimensie aan de woorden van de first duke.
Ziet er weer prachtig uit Arne! Het topic had ik nog niet eerder gezien hier, op fb had ik de foto's al voorbij zien komen. Gaaf! Mooi staaltje rijkunst
Airnt
Geplaatst door de TopicStarter: 20-08-15 20:59
mairead schreef:
Prachtig! Wat een mooie, passende locatie!
Mag ik vragen wat voor ras de andere twee paarden zijn?
Raisulih el Hadi is een 23 jarige Berberhengst Maximilian is een 9 jarige andalusierruin Cobrador is een 17 jarige andalusierreruin (witte schimmel) die andere schimmel die Peter madison-greenwelll reed weet ik nu niet meer uit mijn hoofd, maar die is ook 24 ofzo.